[Kepviselok] takaritas az eszaki Haliban

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 27., Cs, 14:49:50 CET

Tisztelt Irodavezeto!

A bogre/zokni,stb parositas valoszinuleg a PRoshoz tartozik, aki most
nincs tulajdonkeppen.Ezert arra kerlek, hogy addig rakd el valamelyik
szekrenybe, amig nem lesz "gazdaja".A visszavalthato uvegek a deli haliban gyulnek (ezek is jo lenne ha oda
kerulnenek at), azert, hogy egy valasztmanyi vasarlasanal vissza legyenek
valtva.A konyhasarok helyere kerulo hallgatoi(vagy nem hallgatoi, mind1) terminal
odapakolasat jo lenne ha atgondolnatok, 2 okbol is.1: Nem tudod utana az also szekrenyt rendeltetesszeruen hasznalni.
2:Hogyan ulsz be a gep ele,ha nem fer oda a labad?Oldalazva?Nem fog az
kicsit "furcsn"kinezni?Valamint hogy fognak az irodaban DOLGOZO embrek
elferni ugy, hogy leszukited a szabad teruletet?
Szoval arra kerlek benneteteket es az Elnokot is, hogy ezt alaposan
fontoljátok meg!
Komm&Szerv eh.

> Kedves Kepviselok, Nyuz!
>
> A mai nap reggelen egy enyhe nagytakaritast vegeztem az irodaban,
> mialatt tobb erdekes dolog elokerult, illetve atcsoportositasra fog sor
> kerulni.
>
> Erdekessegek:
>
> Az ablakban tobb kupa alldogal, semmifele felirattal, kerem, aki
> magaenak erzi, vigye el!
>
> Szinten az ablakban egy nagy-nagy koteg regi Nyuz porosodik, regi
> elofizetett szamok, amiket nem vittek el a gazdaik. Nem szeretnem
> porfogonak itt tartani oket, kidobni meg plane. Kerem a foszerkeszto
> [...]

Ónodi Ferenc

ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.
30/6847819