[Kepviselok] ülések jutker

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2005. Május. 14., Szo, 14:31:04 CEST

Sziasztok!

Azt hiszem, nem csak a saját nevemben beszélek. Semmiképpen nem tartom
fair dolognak, hogy valaki azért nem kap semmit, mert nem vett részt két
kari tanácsülésen. Csak a saját példámmal élhetek: Az április 20-i kari
tanácson nem tudtam részt venni, mert éppen mafihés program volt. Ez eddig
egy, beismerem, ez még oké, hogy beleszámít a hiányzásba. De az, hogy egy
olyan rendkívüli kari tanácsról hiányoztam, amire még sem szóban, sem
írásban sem kaptam meghívót, hanem utána következõ nap tudtam meg, hogy
egyáltalán volt? Ez így nem sportszerû... És talán furcsa, hogy olyan
emberek viszont részesülnek a jutalomból, akik ennél jóval kevesebb
dologban vettek részt. Ezt a pályázatot nem tudom támogatni, sem most, sem
a majdani választmányon.

Balázs

ui: Érdekelne az EB álláspontja ezügyben.