[Kepviselok] Re: ülések jutker

Ellenorzo Bizottsag eb at ttkhok.elte.hu
2005. Május. 14., Szo, 17:23:20 CEST

Tisztelt Karcsai Balázs! Tisztelt képviselõk!

1. A szabályzat egyértelmûen fogalmaz. Nem terjeszthetem fel õket.

2. Mostmár tényleg nehezen tudom elképzelni, mit csináljak. Év elején azt
kértétek, legyünk aktívak és konstruktívak. Szeptemberben, a munkát
megkezdtük, a gólyatáborokkal. Voltak nem szabályos dolgok, egybõl gond
lett belõle az EB és egyes képviselõk között. Aztán ebbõl tanulva, és az
önkormányzat érdekeit szem elõtt tartva kicsit háttérbe vonultunk. Utána
itt volt Eszter leváltása/lemondása, amikor az elnök asszonnyal
elbeszéltünk egymás mellett. Ez persze az én hibám is. Decemberi
jutalomkeret. Megkérdeztem a választmányt, hogy mi legyen az elkésett,
illetve formailag hiányos pályázatokkal. El lettek fogadva... Aztán, hogy
egyes pénzköltések ne legyenek teljességgel átláthatatlanok, pályázati
kiírásokat készítettem, amelyek elvét (hogy legyenek), elfogadott a
választmány, ezek a mai napig nincsenek meg, mert mindig ellenállásba
ütköztem. Itt van továbbá a "kezdeményezések". Azt mondtuk, hogy
kezdeményezzük az aláírásgyûjtést országos szinten, azt nem lett belõle
semmi.
Az ösztöndíjutalások, illetve nem utalások kapcsán, valamint az
emlékeztetõk el nem készülésével kapcsolatban is próbáltam tenni, de itt
sincs eredmény. Továbbá itt van a gólyatábori pályázat, és megállapodás.
Megcsináltam, mert már nagyon muszáj volt - ha nem teszem, talán még most
sincs -, megírtam a megállapodást, ami tényleg csak a kiírásnak megfelelõ,
és máris kaptam az emailt, hogy nem jó, mert egyes érdekeket sért.
Aztán itt volt a nagyeszköz-kivitel is. Hozunk egy határozatot, amely az
onkormányzat már másnap megszeg. És itt van legutolsóként ez az email. A
listát a szabályzatnak megfelelõen állítottam össze, ez a dolgom. És máris
kapom az emailt, hogy nem támogatják. Mit csináljak? Ha megpróbálom
betartani és betartatni a szabályokat, ellenállásba ütközök, kapom a
nem éppen kedves stílusú e-maileket. Ha nem tartom be a szabályokat, akkor
persze én vagyok a hibás.

Elõre borítékolom, hogy a mostani jutalomkeret pályázatoknál is el fogjuk
fogadni a késõket, a formailag nem megfelelõket, hiszen ezt kívánja a
közérdek. Az, hogy mit mond a szabályzat, nem sokakat fog érdekelni. Azt
is tudom, hogy az én jutalmamat is lejjebb veszitek, pedig  pont most
dolgozok.
--
Palkó Tamás
EB elnök