[Kepviselok] Re: ülések jutker

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2005. Május. 16., H, 18:24:15 CEST

Hi!

1. a) Ha már ilyen pontosak akarunk lenni, a képviselõk megválasztása /
újraválasztása óta legalább 6 közgyûlés volt (3 nyáron és õsszel), (3
tavasszal). A pályázatban csak 4 közgyûlés szerepel, tehát eleve hibás,
így nem elfogadható. Természetesen nem akarok ilyen szõrszálhasogató
lenni, de ha az EB ennyire ragaszkodik a szó szerinti olvasathoz, akkor
vegyen figyelembe mindent!

1. b) Biztos vagyok benne, hogy lehetett volna megoldást találni, ha
megvan a szándék. Teszem azt: ha valaki csak kari tanácsról hiányzik
egynél többször, akkor a kari tanácsülésekért ne kapjon jutalmat, viszont
kapjon a közgyûlésért, a választmányért, a KÖB-ért, a szacs ülésért stb.
Vagy mondjuk az is egy megoldás, ha már nincs más, hogy csak a rendes
üléseket számoljuk bele a hiányzásba. Volt például az az ominózus,
hallgatói fórum utáni "beszarós" választmány. Hogyan tudott volna ott
lenni az, aki nem volt ott a hallgatói fótumon, ha az után hívta össze
Gabi, akkorra?

2. Nem tudom, miért vesz az EB elnöke minden bírálatot személyeskedésnek.

Balázs