[Kepviselok] Nedves est munka!

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 7., H, 16:29:07 CET

Hello!

Mint tudjatok, csutortok este lesz a Nedves Est.

Erre a rendezvenyre kell nekem min 3, de max 7 fo, TTKs hallgato,
lehetoleg min 3, max 5 fiu, max 4 lany!

Nah, nem volt tul ertheto, de mind1.

A munka:

Este 19.45re a Kispesti Uszinal kell lenni, es utana a medencek partjan
allni, be- illetve kipakolni az italokat es a hangtechnikat. Kozben lehet
partyzni, meg minden, en jo fonok vagyok...:) A buli 03.00ig tart,
hazafele lesz kulonbusz! ( Astoria, Boraros, Legymanyos, Budaorsi kolesz
utvonallal!)

A munkaert jutker jar majd, lehet velem egyeztetni a rendezvenyen az
igenyekrol. (max 4e ft)

Jelentkezni:

zolnai at elte.hu
30/68-26-453