[Kepviselok] Beszámoló

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 14., H, 14:10:36 CET

Kedves Képviselők!

Beszámolóm:

Részt vettem minden választmányon, összehívtam egy szacs ülést, volt
matekos-bioszos buli, gólyaavató, nyílt nap. A 2005-ös levelezési listát
szintén lelkesen viszem, illetve ígéretet kaptam, hogy a 2002-es és
2003-as levlisták adminisztrátori jogait is megkapom. Ami talán még ennél
is fontosabb tartottam a kapcsolatot a hallgatókkal, mind órán, mind magán
megkeresések alkalmával, igaz ugyan, hogy a fogadóórámban senki nem
keresett, bár mindíg megtartottam!

Ha bárkinek kérdése van szívesen válaszolok mind e-mailben, mind szóban
esetleg telefonon.

Kérlek benneteket fogadjátok el a beszámolómat
Köszönöm
Földi Mátyás