[Kepviselok] Beszámoló

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 14., H, 15:43:10 CET

Tisztelt Közgyűlés!

Nyáron voltak a gólyatáborok. Elmaradhatatlan az afterparty, melyre
szeptember 30-án került sor a Desperados Music Pubban. Összekötőttük az
afterpartyt a földtudós gólyaavatóval. A szervezéshez nem kellett sok
ember. Sikeres volt a buli, sok hallgató jött el és utólag is jókat
hallottunk vissza.

Október elején volt a Nyílt Nap. Előtte tartottam egy szacsot, amin nem
sok képviselő jelent meg.
A szacsba 3 alapszak tartozik. Nekünk egy picit több helyre kellett
elmennünk, hogy tudjuk, hogy az oktatók mit terveznek.
Sikerült mind a 3 alapszak képviselőjét megtalálni és együtt működni.
Megkerestem az Intézet Igazgatót, majd a Nyílt Napért felelős tanárt. Nem
sokat tudott mondani erről az egészről.
A standokat jól megoldottuk, ehhez kaptunk doktoranduszoktól segítséget.
Weiszburg Tamás tartott egy előadást a földtudományi alapszakról, utána
volt néhány előadás is a tanszékeken.

Kari Tanácson és Választmányon mindig jelen voltam. Intézeti Tanácsba is
delegálva vagyok. Sajnos, még nem találtak fix időpontot, így nem tudtam
mindegyiken megjelenni.

A levlistákon folyamatosan értesítem a hallgatókat az aktuális programokról.

Most az Educatiora készülünk.

Kérem a Közgyűlést fogadja el a beszámolómat!

Üdvözlettel:
Seres Alexandra
Föld- és Környezettudományi Sz. K.