[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 14., H, 18:19:42 CET

Tisztelt Kepviselok!

Folyamatos feladataimat elvégeztem (emailek megválaszolása, fogadóóra
megtartása)
jelenleg a kollgiumok nagy részében van szabad hely, gyakorlatilag
mindenki, aki jelentkezik a várólistára, bekerül.
Ahol nem volt idõpontütközés, és meghívtak, ott részt vettem a kollégiumok
alakuló közgyûlésein.

Az elõzõ beszámolóm óta eltelt idõszak részletesen:

Szeptember
14-én a Kerekes Úti Kollégium Gólyaavatóján vettem részt.
19-én KÖSZ ülés
20-án Felvételi ülés: szétosztottuk nem beköltözöttek helyét a várólistások
között.
21: KCSSK TTK DB Mat-fiz szacs ülés, az idei tanévre a szakterületi csoport
titkárává választottak.
21: KCSSK TTK-s Alakuló Közgyûlés, a TTK DB egyik KDB delegáltjává választottak.
27: KÖSZ ülés, utána kértem, hogy Választmányon beszéljünk az aktuális KÖSZ-ös
ügyekrõl.
28: megjelent a várólistával kapcsolatos cikkem a Nyúzban
28: KCSSK KDB

Október
3: KCSSK Kollégiumi Küldöttgyûlés
4: KCSSK TTK DB
5: KCSSK Alakuló KDB (itt Ónodi Ferenc szavazott helyettem, nem tudtam
megjelenni az ülésen.) Megválasztottak a KDB állandó jegyzõkönyvvezetõjévé.
6: Bolyai Kollégium közgyûlésén vettem részt.
11: KÖSZ ülés, majd Nándorfejérvári úti Kollégium Közgyûlése
12: kiutalásra került a május-októberi ösztöndíjam.
24: KCSSK KDB
25: KÖSZ elnökválasztás
28: a nyílt napra készítettem egy részletes tájékoztatót a kollégiumokról
(egy rövidebbet, ami bekerült a dossziékba is, és egy hosszabbat, ami a
HÖK-ös standon volt megtekinthetõ, a laptopon fotókkal (sajnos csak
kevesen jártak arra, de ez késõbb is felhasználható lesz) ehhez köszönet azon
DB elnököknek, akik rendelkezésemre bocsátották az anyagokat. A HÖK-ös standon
vártam az érdeklõdõket nyitástól 11.30-ig.

November
9: KCSSK TTK DB ülés
15: KÖSZ ülés

	 Csupor Marianna