[Kepviselok] Beszamolo

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 15., K, 12:46:00 CET

T. Kepviselok!

A kovetkezo beszamolot kicsit leroviditem, mivel a valasztmanyokon,
elszamolasokban es beszamolokban olvashattatok a munkamrol.

- Ev elejen termeszetesen ahagyomanyosnak mondhato programok rendben
lezajlottak, meg volt a boritekolas, beiratkozas, elkeszultek a
levelezolistak.
Az elso nagy program a Dunaparti Egyetemek Regattaja volt, melyet a TTK
HOK is tamogatott. Problemamentes es jo rendezveny volt, gyermeteg
hibakkal.
Ehhez egy utcabal kapcsolodott, ami jol sikerult.
Kozben valasztottunk EHOK elnokot is, az eredmenyet ismerhetitek.
A kari Golyabal szervezeset mar majus-juniusban elkezdtuk. Hatalmas
koltsegvetesu lett, de minden kepzeletemet felulmulta a vendegszam es a
lebonyolitas gordulekenysege.
A TATK golyabaljat is megszerveztem.
A Nedves Est a zaro rendezveny a sorban. Meg nem jott ki a beszamolo rola
(ma potolom a hianyt) de eletem legjobb bulija volt...nem azert, mert en
szerveztem.

Na jo, Matyi elzavart a gep elol.

Ha barkinek kerdese/velemeny van, az irjon nyugodtan az albbi
elerhetosegekre:

Ónodi Ferenc László

ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.