[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 14., H, 23:09:00 CET

Az elozo kozgyules ota eltelt idoszakban az alabbiakat cselekedtem:

- Osszeult az IK-TTK kulugyes kiadvannyal foglalkozo csapata es
megbeszelte a koncepciot, a feladatokat egymas kozott elosztottuk.
- reszt vettem a DAAD nyilt napon, hogy a hallgatoknak pontosabb
informaciokat adhassak
- összehivtam a külügyi csoportot
- részt vettem az EHKB ülésén
- helyettesemet kijelöltem es a kepviselo listara elkuldtem, valamint a
ketszeri fogadoora valtozast a honlapon kozzetettem
- a tavolletem alatt is kovettem az esemenyeket, a hallgatoknak
valaszoltam emailben
- B. Anna egyszer helyettesitett az EHKB ulesen, amelyen valasztasok is
voltak, Bélik Marci maradt az EHÖK külügyese
- fogadooraimat megtartottam
- a honlapot Tibi segitsegevel frissitem
- Nyuzban külügyes hirekrol irtam
- a faliujsagot rendszeresen frissitem
- nov. 23-ai külügyes börzét szervezzük (a 3 kar közösen itt lágymányoson)
- a külügyes csoportnak folyamatosan irok
- a hetvegi kulugyes vezetokepzon nem voltam(betegség miatt), es a
külügyes csoportbol senki sem tudott reszt venni(sokszori tologatas
miatt), azonban egy TTK-s lany megis volt, a beszamolojat a heten
meghallgatom
- a jovo hetre szeretnek kulugyes csoportulest osszehivni

Más nem jut eszembe. Ha volnának kérdések, a közgyulésen válaszolok majd
rájuk.

			       Újváry Angelika
			   ELTE TTK külügyi biztos
			     kulbiz at ttkhok.elte.hu