[Kepviselok] beszámoló

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Nov. 14., H, 22:23:25 CET

Tisztelt Képviselõk!

Az elõzõ közgyûlés óta eltelt idõszakban rendesen jelent meg a Nyúz,
egyszer késett egy napot, mert a címlapon egy világméretû hiba maradt, és
csak hétfõn reggel vettem észre, ugyanis nem én vezetõszerkesztettem, és
az elsõ oldalt újra el kellett küldeni a nyomdának.

Az eddig megjelent számok szerkesztésében sokat segített Balás Márk és
Sági Orsolya, akik rendszeresen és megbízhatóan vezetõszerkesztenek
helyettem.

Remélem mindenki olvassa a Nyúzt, és ha valami kifogása, kritikája, netán
ötlete van, az azonnal jelzi ezt felém.

Kérdésekre nagyon szívesen válaszolok a közgyûlésen, de akár telefonon,
akár e-mailben.

Üdvözlettel:

Vizeli András

--