[Kepviselok] beszámoló

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 15., K, 16:18:48 CET

Tisztelt Képviselők!

Mellékelten és lentebb csatolva küldöm a beszámolómat. Jó olvasgatást;
észrevételeket, kérdéseket szeretettel várok a fogadóórámon (péntek 10-12
között az északi haliban) és e-mailben is (ezen a címen).

Üdv

Sági Orsolya

Matematika Szakterületi Csoport koordinátor beszámolója

Július

Megválasztásom után első utam Lakitelekre, az EHÖK vezetőképzőre vezetett,
ott a szociális szekciót látogattam, támogattam hozzászólásaimmal.
Azután informatikusunktól megkaptam a matekos levelezőlisták
adminisztrátori jogát (matek és matek2004) és azonnal frissítettem a matek
szacsos levelezőlistát.
Olvasószerkesztőként részt vettem a Gólyanyúz szerkesztésében.
Fazekas Tímeával, szakterületi koordinátor kolleginával együtt két napra
ellátogattunk az EFOTT-ra, és ott besegítettünk a BRSZ sátorban működő
TTK-s standnál.
A Főiskolai Matematika Tanszékről Pálfalvi Józsefnével és Ádám Zoltánnal,
a Felvételi Iroda vezetőjével közösen a Bevezető matematika című
tantárgyról és a felmérő dolgozatról tájékoztatót írtunk a matematika
szakos leendő elsősöknek és a felvételi határozattal együtt meg is kapták.
Megszerveztem a borítékolást, elég sokan voltak matekosok; én nem tudtam
részt venni rajta.
Koordináltam a diplomaosztót, amely rendben és gyorsan lezajlott.
Június eleje óta folyamatosan részt vettem a matekos gólyatábor
szervezésében.

Augusztus

A hónap eleje a gólyatábor és a beiratkozás szervezésével telt.
Csoportvezetőként részt vettem a matekos gólyatáborban, ahol a vártnál
több, kb. 110 gólya vett részt.
Az alakuló közgyűlésen, a szakterületi koordinátorokkal folytatott
beszélgetésen felmerült, hogy a képviselők nem ismerik egymást, ezért
Földi Mátyással, a Biológia Szacs koordinátorával közösen elkezdtünk
szervezni egy beszélgetős, ismerkedős estet a TTK HÖK képviselői és TTK
HÖK-közeli ember várható részvételével, szeptember elejére.
Augusztus 22-25. között részt vettem az infó-x gólyatáborban, ahol
próbáltam megismerkedni és jó kapcsolatot kialakítani a mat-infós
elsőévesekkel.
A Konferencia terem egyik teremfelelőseként aktívan részt vettem a
beiratkozáson.
A már említett Bevezető matek felmérő dolgozatán, számomra megdöbbentően
sokan, kb. 160-an vettek részt (a kb. 300-ból), a szacs tagjaival
szerencsére rugalmasan tudtuk kezelni a problémákat, rendben lezajlott a
rendezvény. Köszönetet kaptunk a sikeres lebonyolításért Pálfalvi Józsefné
volt tanszékvezetőtől és Pálfi Péter Páltól, a Matematika Intézet
vezetőjétől is.
A szacs tagjaitól segítséget kaptam a beiratkozáskor kiosztott kérdőívek
feldolgozásához.
08. 30-án megtartottam az év első szacs ülését, melyen megbeszéltük a
félévre tervezett programokat, tudnivalókat. Aktiváltam és feltöltöttem a
kapott adatokkal a matek2005 levelezőlistát (az elsős matekosok közös
levlistája).

Szeptember

A hónap első hétvégéjén részt vettem az északi hali rendbetételében.
09. 5-én a délelőtti órákban segítettem a pótbeiratkozáson, majd egy gyors
Nyúz lapindító után a többi delegálttal együtt részt vettünk a Matematika
Intézet Tanácsának alakuló ülésén. Jegyzeteim alapján jelent meg a Nyúzban
az ülésről szóló cikk.
09. 12-én a dékáni kézfogó gördülékeny lebonyolítását felügyeltem. Aznap
este a Berta-kertbe szervezett TTK HÖK képviselőinek hirdetett
rendezvényen vettem részt.
09. 19-én részt vettem a Matematika Intézeti Tanács (MIT) ülésén.
09. 20-án megtartottam beszámolómat a közgyűlésen.
09. 22-én megtartottuk a hagyományos matekos gólyaavatót a Desperadosban,
nagy sikerrel. Körülbelül háromszázan vettek részt rajta, ebből száz
gólya.

Október

09. 30-10. 2-ig tartott a hagyományos mindszentpusztai kirándulás, sajnos
nagyon kevés résztvevővel.
10. 10-én részt vettem a Matematika Intézeti Tanács (MIT) és a TOB ülésén.
10. 11-én tartottam egy újabb szacs ülést a félév további teendőinek
megbeszélése végett.
10. 12-én tartottuk meg az év első teaestjét, a szokásos helyen és a már
jól bevált játékokkal.
10. 13-án a Biológia Szakterületi Csoporttal közösen szerveztünk bulit a
Desperadosba. Célunk a két szakterület hallgatóinak összeismertetése lett
volna, egy kötetlen buli keretében.
10. 28-án tartotta a kar a nyílt napot. Ennek szervezésében is részt
vettem, a HÖK részéről ketten, Fazekas Tímeával közösen jártunk
megbeszélésekre, szerveztük a standokat és a központi rendezvényeket. A
rendezvény hetében a dossziék összeszedése, a pakolás és az emberek
szervezése volt a fő feladatunk. A nyílt napon reggel héttől délután
kettőig dolgoztunk, de megérte, több mint hatszázan voltak a érdeklődők.

November

11. 08-án tarottam a harmadik szacs ülést, ezen főleg a 17-i mat-fizes
buli és a 23-i teastet beszéltük meg.
11. 15-én Nagy Katalinnal együtt részt vettünk a Matematika Intézet
összoktatói-kutatói értekezletén, ahol meghallgattuk az intézetigazgatói
posztra egyedül pályázó Lovász László elképzeléseit az intézet
irányításáról és jövőjéről.
11. 17-én rendezzük meg a Fizika Szakterületi Csoporttal közös mat-fizes
bulit a Desperadosban, mindenkit sok szeretettel várunk!
11. 17-én részt veszünk a Szakkollégiumok Éjszakáján, főleg a matematika
gyűjtemény logikai és társasjátékaival.

Július óta folyamatosan tartottam a kapcsolatot a szacs tagjaival,
próbáltam újabb embereket bevonni a munkánkba, – ez szerencsére sikerült
is –, szerveztem a matekos érdekeltségekbe tartozó rendezvényeket
(gólyatábor, beiratkozás, bev. mat. felmérő, kézfogó, gólyaavató,
teaestek, bulik), igyekeztem a szacs tagjainak a nekik megfelelő munkát
megtalálni az önkormányzatban illetve a szakterületen, részt vettem minden
intézeti ülésen és ezekről (a többi delegálttal együtt) készítettünk
beszámolókat, a Bakos Tibor Matematikai Gyűjtemény gazdájával, Holló-Szabó
Ferenccel is sokat beszélgettem, nagyszabású tervein felül a teaestről,
nyílt napról, SZÉ-ról, az ő emberei segítettek nekünk ez utóbbi
rendezvények lebonyolításában is, folyamatosan tartottam a kapcsolatot a
Nyúz szerkesztőségével, rendezvényeinket ott is és plakátokon is sokat
hirdettük, felügyeltem a levlistákat, aktívan részt vettem a jutker
bizottság munkájában. Az eddigi összes választmányon és KÖB-ülésen részt
vettem, bíráltam sok szoctámot, rendszeres sportot és egyszeri pályázatot,
és néha én veszem fel a haliban a telefont.

Kérdéseitekre e-mailben vagy személyesen, a fogadóórámon is szívesen
válaszolok.
Kérem a közgyűlés tagjait, fogadják el beszámolómat!

Sági Orsolya
Matematika Szakterületi Csoport koordinátor
Name: Matematika  Szakterületi Csoport Koordinátor beszámolója.doc
Type: application/octet-stream