[Kepviselok] Nedves Est beszamolo

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 15., K, 17:32:54 CET

Hello!

A Nedves Estet tavaly az IK rendezte meg a BMF mintajara.
Az iden azert dontottunk amellett, hogy mi legyunk a szervezo kar, mert
egyreszt nagy lehetoseget lattunk a rendezvenyben, masreszt sokkal
koordinaltabban meg tudtuk szervezni, mint tavaly volt. Ja es penzt sem
szantak volna ra, annyit.

A rendezveny a Kispesti Usziban volt. Este 8kor kezdtunk bepakolni, kisebb
kesessel, mert nehany dolgot nagyon nem talaltunk a raktarban...
Meg a pakolas javaban zajlott, mikor 8.35kor megjott az elso buszni, 60
ember. Ez nem csak ezert volt problemas, hanem azert is, mert az usziba
csak 9kor johettek be az elso bulizni es versenyezni vagyok.
A Showhajtas nyitorendezvenye is volt, igy viziversenyekkel kezdtunk,
kozben a bufe is kinyitott. Olcso volt, nagyon, igy szimpatikus is volt a
vendegeknek, allt is jo nagy sor elotte mindig.
A versenyek utan a bulie volt a terep, meg a szaunke, meg a pancsolase,
meg az uszase, meg minden....
Tobb, mint 270 jegyet adtunk el, ami szerintem magaert beszel....
Eletem legjobb bulija volt (mint maganember, ugy ertem) es sokan masok is
szuperul ereztek magukat.
Szerintem a TTK rendezvenyeinek repertoarjat meg egy nagyon jo es otletes
dologgal sikerult bovitenunk, igy ugy gondolom, hogy boven folytatasra
erett....

Na, ha kerdes van, irjatok.

Mielott elfelejtem: 3kor ert veget, a tavozas a busz szukossege miatt nem
volt zokkenomentes, de mivel az ejszakai jaratok is gyakran jarnak ott,
ezert nem okozott senkinek problemat hazajutni.
A Velencei Karnevali utazast is kisorsoltuk, a 199es sorszamu jegy
tulajdonosa nyerte, aki sajnos meg nem jelentkezett...Jegy elleneben
barmikor atveheti nyeremenyet!
Terjesszetek!

Onodi Ferenc
szerveh