[Kepviselok] Golyabal beszamolo

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 15., K, 17:41:52 CET

Sziasztok!

A golyabal oktober 21-en kerult megrendezesre a Lagymanyosi Campuson.
Rengeteg elokeszuletet igenyelt, majus ota dolgoztunk rajta.
Tobb zenekar neve felmerult, a Kispal/Republic/PASO/ Jazz Faces lett vegul
a fellepo.
Az elokeszuletek zokkenomentesen zajlottak, nem is untatok vele senkit. A
lenyeg hogy hihetetlen nagy energiat igenyelt mindenkitol....
A jegyek elovetelben eddig soha nem latott mertekben fogytak, es a
helyszini jegyeladassal egyutt ( a szponzori tamogatasokat nem szamitva) a
jegybevetelbol is eltartotta magat a bal!!!
Ez ugy hiszem, eleg jo teljesitmeny...
A bal napjan persze esett az eso, ami delutanra elallt.
A kisebb csuszasoktol eltekintve idoben (19.30kor) sikerult a kapunyitas.
A Dreher feledekenysege miatt a sorcsapokat nehezebben tudtuk beuzemelni,
de azt is megoldottuk.
Korulbelul 20.30ra a rend es a fegyelem is eluralkodott vegre a
szervezokon is, ugyhogy a kesoi ejszakai nagykeres kiszallitast
leszamitva, tok jo bal volt. Igaz, vagy 12 evet oregedtem, de megerte,
mert olyan visszajelzeseket kaptunk es en szemely szerint is olyan
embereket lattam jot bulizni, akikrol elotte el sem tudtam volna
kepzelni...

Na es persze a teny, hogy tobb, mint 800000 forint nyereseg lett a
rendezvenyen...

A zaras utan a karokozasokat deritettuk fel,ami elenyeszo volt.
Ugy itelem meg, hogy az utobbi evek legjobb, legkoordinaltabb es
legszerencsesebb golyabalja volt az idei.

Udv:

Onodi Ferenc
szerveh