[Kepviselok] taneh beszámoló

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 11., K, 15:50:52 CEST

Tisztelt Választmány!

Beszámoló a tanulmányi elnökhelyetteshez érkezett hallgatói problémákról

Hallgatói megkeresések illetve levelek a tárgyfelvételi időszakot követően
egyedi problémák voltak.
Például: a TO-s néni elvesztette az indexem, miért nem kapok jegyzetbont,
átjelentkezés feltételei stb.
Tárgyfelvételi időszakban a következő problémákkal fordultak hozzám
csoportosan:
-	ETR: ledobott az órámról; mi az a mázli; hol tudom megnézni, hogy
befértem e a csoportba; nem jelenik meg a testnevlés, idegen nyelv miért?
-	Tárgyfelvétel: ki jogosult felemelni a létszámot; ha az oktató nem tette
meg akkor én intézkedtem; két félév kötelező testnevelés
-	Idegen nyelvi oktatás: Hol? Ki? Mennyiért? Mikor?
-	Pénz: mekkora összeget és mikor kell fizetni és miért?

Következő tanév beiratkozásánál egy ETR-es előadást kell tartani, mert az
első éves hallgatók sajnos abszolút nem ismerték az ETR-t és ebből adódott
a legtöbb probléma.
Minden megkeresésra választoltam, a problémákat megoldottam.
Amennyiben kérdésetek, hozzászólásotok van szívesen válaszolok rá illetve
meghallgatom azokat.

Tisztelettel
Nagy Katalin

               Nagy Katalin