[Kepviselok] Bódvarákó Afterparty elszámolás

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 11., K, 16:45:45 CEST

Tisztelt Választmány!

Szeptember 29-én csütörtökön volt a Bódvarákó Afterparty és gólyaavató a
Desperadosban. Élménybeszámoló a múlt heti nyúzban megjelent.
263 fő jött el, bevétel a belépőkből 52600 Ft.
HÖK-től kaptunk támogatást (utána az Alapitvány kölcsönzött nekünk pénzt),
ami 44000 Ft.
Tehát összesen a bevétel: 96600 Ft.
Kiadás:
Desperados 44000 Ft, ami miatt több lett, hogy előre nem tudták a
biztonsági őrök munkadiját meg én kevesebb nyereménnyel számoltam, mivel 1
vetélkedőt dijaztunk volna eleinte, de ez kiegészült még egy TOTÓ-val is.
Ezen felül volt taxi számla: számitógép szállitás 1800 Ft (eddig, mivel
Csiga még nem hozta a másikat) és a projector visszahozatala (az utóbbi
kettőt már a bevételből fedeztük).
Tehát maradt 47100 Ft. Ebből úgy gondoltam, hogy kifizetjük még a másik
taxi számlát meg a Választmány tavaly megszavazott a Földrajzos Klubnak
pénzt, amit ha jól tudom, nem fizetett ki a HÖK, mivel a számlával volt
valami gond. Ebből a bevételből ezt ki tudnánk fizetni!

A kiadásokat számlával tudom igazolni.

Kérem a Választmányt, fogadja el beszámolómat!

Üdvözlettel:
Seres Alexandra
Föld- és Környezettudományi Sz.K.