[Kepviselok] ütemterv+fogadóóra

seal at ttkhok.elte.hu seal at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 10., Szo, 11:25:52 CEST

Tisztelt Képviselők!

Sajnálom, hogy csak most tudom küldeni, de nem voltam itthon!

Föld- és Környezettudományi Szakterületi Csoport 2005/2006. őszi félévének
ütemterve:

Szeptember 29-én Bódvarákó afterparty lesz a Desperadosban, 20 órától a
geológus, geográfus, meteorológus, földrajz-X-es és környezettudományos
hallgatóknak gólyaavató.

Október: Nyilt Nap megszervezése
         Gólyabálon segités

November-december:Educatio
                  Buli

Esetlegesen tervezünk majd még 1-2 bulit, ez majd kiderül.
Szeretném szinesiteni a programokat. Majd a csoport összeül és tervezgetünk.

Tervem, hogy minden hónapban tartok szacs gyűlést, természetesen, ha az
események úgy kivánják többször is.

Mindig is probléma volt a kommunikáció, tehát, hatékonyabb
információáramlást szeretnék a hallgatók és a HÖK között, meg
természetesen a "képviselőim" között, ez megnyilvánul a folyamatos
levlistás információ küldésben, talán a fogadóórámra is benéznek majd
páran :) és a képviselőktől is gyűlések után e-mail formájában egy kisebb
beszámolót kérek.

Terveim között szerepel egy honlap készitése is. Erről már beszéltem
Takács Tibivel. Remélem, hamarosan meg is valósul. Itt is megjelennének az
aktuális hirek!

A fogadóóráimat keddenként 16:45-17:45-ig tartom a Déli Hallgatói Irodában.

Tisztelettel:

Seres Alexandra
Föld