[Kepviselok] [TTK-Info] Regatta_2005

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 11., V, 16:04:57 CEST

Utcabál!

   Szerdán és csütörtökön lesz az ELTE Lágymányosi tömbjének északi
bejárata előtt egy fantasztikus nagy utcabál! Aki volt a tavaszi LEN
(Lágymányosi Eötvös Napok) rendezvényen, az tudhatja, hogy milyen
hangulatos tud lenni egy ilyen  egyetem előtti buli! Sok száz fiatal,
napsütés, focibajnokság,
csocsóverseny, zene, gyros, sörcsapolás… Mi kellhet még! Első este DJ
Bunny húzza a talpalávalót, második este a Boogie Mamma koncertje és
persze utána a buli lesz a „fénypont”!
Mindenki jöjjön, aki szeretne találkozni a gólyatáboros barátaival és
persze a felsőbb évesekkel (meg persze az is aki pont nem)!
Ingyenes!!!

Regatta!

Duna-parti Egyetemek Regattája

A rendezvényt 3 egyetem alapította, az ELTE,BME, Corvinus, 1998-ban.  Az
elsőt ez ELTE nyerte, a későbbieket a BME.
2 éve nem rendezték meg,  ezért a szervezők ismét megpróbálják talpra
állítani az Oxford-Cambridge mintájára létrehozott programot.
Ennek időpontja 2005.09.17-e,szombat, a BME K (Műegyetem rakpart) épülete
előtti terület. Itt
napközben (9 órától) sportversenyek (kosár,asztalitenisz, csocsó,  darts,
vizifoci), vetélkedők
zajlanak, majd délután fél 4-tol az evezősverseny maga.
A helyszínen büfék, színes programok! Természetesen ingyenes a
rendezvény látogatása illetve a versenyeken való részvétel
is.

kaloz at ludens.elte.hu