[Kepviselok] beszámoló a 2005-ös vegyész, kémia-x gt.ről

ELTE TTK HÖK titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 11., V, 15:52:13 CEST

> [...]
> (szállásra, étkezésre, adóra és mosatásra), valamint 127500 Ft-ot
> pólóra és teherautóra, valamint X Ft-ot benzinpénzre. Ekkor szerintem
> az összköltség = 867744+127500+X = 995244+X. A bevételi oldalon
> szerepel egyszer a befizetésekből adódó 751720 Ft, valamint a büfé
> nyeresége: Y Ft.  Eddig jó?
> Ha mindent sikerült kifizetni, akkor elméletileg nem lehet a
> gólyatábor veszteséges, azaz a bevétel legalább akkora, mint a kiadás.
> Szeretném tudni X és Y értékét, hiszen véleményem szerint ezek is
> hozzátartoznak a gólyatábor költségeihez.

Jaj, még egy. Abszolút nem kötözködésként küldöm, csak ez szerintem
úgyis előjönne: a bevételek között nem látni a Hallgatói Önkormányzat
által biztosított 200.000 Ft támogatást. Remélem, csak
figyelmetlenségből maradt ki. A bevétel ekkor 951720+Y; a kiadás pedig
995244+X lesz. Ja, és azért írtam ezt a levelet, hogy ne választmányon
kelljen összeszedni a számokat.