[Kepviselok] beszámoló a 2005-ös vegyész, kémia-x gt.ről

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 8., Cs, 12:20:55 CEST

Dravetzky Katalin írta:

>4)	Pénzügyek:
> A HÖK-től kapott támogatás a gólyák költségeinek csökkentésére lett
>fordítva, azaz 6600forintot fizettek a táborért, megkapták a pólót
>ajándékba, valamint nem kellett beszállniuk a járulékos költségekbe,
>úgymint teherautó, benzinpénz, pólók, hangtechnika.
>

>Ténylegesen a szállást kellett kifizetni előlegként, ez 226944ft-ot
>jelentett, így kértem még 30ezer ft-ot az Alapítványtól, melyet
>természetesen visszafizettünk. Az étkezést 120fő részére kértem, első
>nap vacsorát, a következő 3napon pedig ebédet és vacsorát kaptunk.
> [...]
Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem, és észrevételem, egyrészt építő jelleggel,
másrészt a tisztánlátás és a jóltájékozottság jegyében.
Ja, és az alant leírtak kizárólag a magánvéleményemet jelentik.
Ha jól látom a számokat, akkor kifizettetek egyszer 867744 Ft-ot
(szállásra, étkezésre, adóra és mosatásra), valamint 127500 Ft-ot pólóra
és teherautóra, valamint X Ft-ot benzinpénzre. Ekkor szerintem az
összköltség = 867744+127500+X = 995244+X. A bevételi oldalon szerepel
egyszer a befizetésekből adódó 751720 Ft, valamint a büfé nyeresége: Y
Ft.  Eddig jó?
Ha mindent sikerült kifizetni, akkor elméletileg nem lehet a gólyatábor
veszteséges, azaz a bevétel legalább akkora, mint a kiadás. Szeretném
tudni X és Y értékét, hiszen véleményem szerint ezek is hozzátartoznak a
gólyatábor költségeihez.

Ha jól emlékszem, akkor a pályázat elnyerése előtt összeállítottam egy
táblázatot az egy főre eső költségekről, és a kémiás gólyatábor esetében
olyan 9000 Ft körüli értéket kaptam, természetesen az általatok megadott
adatok alapján. Ha most elosztjuk a tényleges költségeket (azaz a kb.
1000000 Ft-ot), egy 110 és 120 körüli számmal, akkor ez szignifikánsak
közel van az általam megadott számhoz. Ezzel azt akarom mondani, hogy
bár néha hülyeségeket beszélek, azért vannak olyan kérdések, amelyekben
érdemes rám hallgatni - előzménye ennek az, hogy Kata folyamatosan azt
kérdezte tőlem, hogy a francba hoztam ki a 9000 Ft-ot.

Remélem, hogy tudtok válaszolni a kérdéseimre.