[Kepviselok] választmányi elõterjesztés

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Sze. 12., H, 17:14:38 CEST

Tisztelt Választmány!

Mellékelve küldöm a holnapi ülésre az elõterjesztést a 3. napirendi
ponthoz.

Üdv:

Vizi

A Tétékás Nyúz nyári megjelenése
Elõterjesztés a TTK HÖK Választmánya számára

2005 nyarán a Nyúz online hat alkalommal frissült, lebontva:

Június 2.
---------

Interjú Bakonyi Lászlóval
Cikk a jutalomkeret elosztásáról
Tudósítás a májusi kari tanácsról
Lehetõség pályakezdõknek
Háttérbeszélgetés Klinghammer István rektorral

Június 20.
----------

Háttérbeszélgetés Kampis Györggyel
Tudósítás a júniusi kari tanácsról
Tudósítás egy tanárképzésrõl szóló konferenciáról
Interjú Szalay Péterrel

Június 22.
----------

Galaxis útikalauz
Pofonok földje

Július 20.
----------

Tudósítás az alakuló közgyûlésrõl
Batman: Kezdõdik!
Tudósítás az EHÖK közgyûlésrõl
Tudósítás az EHÖK vezetõképzõrõl
Tudósítás az egyetemi tanácsról
Tudósítás a júliusi kari tanácsról

Augusztus 11.
-------------

Cikk a diplomaosztóról
Cikk a matematikusok nemzetközi eredményeirõl
Cikk a ppp-s kollégiumokról
Interjú a rektorral
Sky Kapitány és a holnap világa

Szeptember 5.
-------------

Genezis
A sziget
A titkok kulcsa

A cikkek a megjelenést megelõzõen nem estek át tüzetes
olvasószerkesztésen, ez néhol erõsen meg is látszik. A mozizónás cikkek
voltak az egyedüliek, amik rendszeresen érkeztek, a többi teljesen alkalmi
volt.

Mindenképpen probléma volt a megjelenés szempontjából, kevesen voltunk
aktívak, általában én is itt-ott töltöttem a szünidõt, ahol nem volt
mondjuk internet lehetõség, emiatt késtek a megjelenések.

A következõ nagyobb szünetre (téli vizsgaidõszak) mindenféleképpen jobban
meg kell szervezni, hogy ki legyen a cikkíró, ki olvassa el (akár otthon),
és hogyan kerüljön fel a honlapra.

Így, hogy most volt elõször ilyen, hogy csak online jelenik meg lap,
szerintem jól vettük az akadályt. A következõ már valószínûleg
szervezettebb lesz.
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: beszam.rtf