[Kepviselok] Beszámoló

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 13., K, 17:14:05 CEST

Föld- és környezettudományi szakterületi koordinátor első beszámolója a
2005. szeptember 20-ai közgyűlésre!

Tisztelt Képviselők!

Megválasztásom után a 20. GEO-BIO gólyatábor szervezésében vettem részt,
mely augusztus 19-26-ig volt Bódvarákón. Sajnos, az idő nem kedvezett
nekünk, de jó volt.

Augusztus 29-én a beiratkozáson segítettem. Szerintem, egész jól zajlott
le az esemény, kis csúszással, de jól megoldottuk.

Szeptember elején nyaralni voltam és a levlistához nem kaptam jelszót,igy
később tudtam csak felvinni a listára az elsősök e-mail címét.
Vasárnaptól már ez is müködik. Sajnos, ismételten azzal kellett
szembesülnöm, hogy kevés elsős adta meg a címét.

Bódvarákó afterparty szeptember 29-én lesz a Desperadosban, ennek a
szervezésével voltam elfoglalva a múlt héten, még van mit szervezni ezzel
kapcsolatban pl.:plakátokat készíteni, levlistára kiküldeni, de a helyszin
és az időpont biztos.

Augusztusban próbáltam felvenni azokkal a képviselőkkel a kapcsolatot,
akiket nem ismerek (telefont nem vették fel és az e-mailemre sem
válaszoltak). Remélem, legkésőbb közgyűlésen találkozom velük!

Szacs gyűlést még nem tartottam, köszönhető annak, hogy nem voltam itthon
és annak is, hogy meg akartam várni, hogy kialakuljanak az órarendek. Jövő
héten fogom megtartani az első szacs gyűlést!

Fogadóórám kedden 16:45-17:45-ig van, most tartom az elsőt.

Remélem, nem hagytam ki semmit, ez még nem volt egy hosszú időszak.
Bármilyen kérdésetek van, írjatok vagy hívjatok!

Üdvözlettel:

Seres Alexandra
Föld- és környezettudományi Sz.K.