[Kepviselok] külügyi biztos beszamolo

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 13., K, 17:34:55 CEST

Külügyi biztos beszámolója

A megválasztásom után részt vettem az EHÖK vezetõképzõn, ahol a külügyes
szekció egyszeri Erasmus kiegészítõ ösztöndíjat dolgozott ki. Adatokat
gyûjtöttem a ttk-s honlapokról a Terminalhoz(külügyes kiadvány).
Az Informatika HÖK külügyesével folyamatosan tartom a kapcsolatot. Az EHKB
tagjaként részt vettem a szeptember elején tartott ülésen. Egy héttel
késõbb összehívtam a külügyi csoportot, hogy informáljam õket, hogy mi
volt az EHKB-n és milyen feladatok vannak most. A külügyes honlap
fejlesztésérõl holnapi nap folyamán kerül sor a külügyes csoporttal,
elõzetesen Tibivel beszéltem errõl. A mentor programhoz hallgatókat
kerestem. Külföldi hallgatókkal felvettem a kapcsolatot, akiknek
folyamatosan találunk ki programokat az EHKB-n. Holnap lesz például az
informéciós nap a külföldi Erasmus hallgatóknak. Az ösztöndíjakat
levelezõlistákon és a külügyes plakáton terjesztem. Ezúton kérem a
képviselõket, hogy a külügyes plakátfelületre ne rakjanak ki semmilyen más
témájú hirdetéseket. A leveleket a hét vége óta rendszeresen olvasom,
a hallgatók leveleire válaszolok. A fogadóórámat kitûztem: szerda, 12-14
déli haliban lesz, a honlapon már rajta is van.

A kérdésekre a közgyûlésen válaszolok.

Ujvary Angelika,
külügyi biztos