[Kepviselok] kollbiz beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 13., K, 17:41:27 CEST

Kollégiumi biztos beszámolója
2005/06 elsõ negyedév

Folyamatosan: emailek megválaszolása, valamint az ETR Kollégium fórumában
válaszolok a kérdésekre.

Július:
A TTK-s vezetõképzõt követte az EHÖK, ezután cikket írtam a Gólyanyúzba. Az
EHÖK vezetõképzõn a szekcióülések keretében véglegesítettük az elsõsök
felvételi rendszerét, és emellett a következõ tanévre sok ötlet került elõ,
ami javíthatja majd a bizottság munkáját.

Augusztus:
A kiértesítések után elkezdõdött az elsõsök felvételije, idén elõször
elektronikus formában, így a szokásosnál jóval több levél érkezett a gólyáktól.
Augusztus 5-15 között külföldön voltam, ezalatt Pál István, a Nándorfejérvári
úti Kollégium DB elnöke helyettesített, és válaszolt az emaileimre.
A matekos gólyatáborban tájékoztattam az elsõsöket a várólistás felvételirõl,
valamint pár szóban a kollégiumokról. (A jelentkezésrõl már nem volt értelme,
hiszen a tábornak a jelentkezéssel egy idõben lett vége.)
Aug. 20-án az Ajtósi Kollégiumban voltam a felvételi papírokat érvényesíteni.
22-ére lett tervezve a Felvételi ülés, amely technikai problémák miatt 23-án
is folytatódott, és este 8 körül lett vége. Körülbelül a jelentkezõk felét
tudtuk felvenni, elsõsorban a KCSSK-ba és a NUK-ba (Ez az a két nagy kollégium,
ami a Lágymányosi Campuszhoz a legközelebb van).
Ezután levittem a biológus gólyatáborba is a listát, ahol bár nem lett
nyilvánosan meghirdetve, mégis sokan megtaláltak. Õket tájékoztattam az
eredményrõl, illetve a várólistás lehetõségrõl.
Felmerült a matekosoknál a probléma, hogy õk 29-én beiratkoznak, 30-án pedig
szintfelmérõt írnak, így a vidékieknek probléma a 29-i éjszaka. Seifert
Fõigazgató úrral történt egyeztetés után a matekosok 29-én beköltözhettek a
KCSSK-ba és a NUK-ba (a matekosok 95%-a ebbe a két kollégiumba került emiatt).
Ez (kérésem ellenére) nem lett kiküldve az értesítõvel együtt, végül én
küldtem 27-én egy köremailt minden, kollégiumba felvett matekosnak, illetve a
beiratkozáskor is hirdettük ezt a lehetõséget, többen éltek vele.
A KCSSK-s Gólyaújságba írtam egy tájékoztató cikket a kollégiummal kapcsolatos
rövidítésekbõl, mozaikszavakból.
Augusztus 29- szeptember 2-ig Kollégiumi Gólyatábor volt a KCSSK-ban, itt is
segítettem.

Szeptember
3-5-e között volt a kollégiumi beköltözés, itt szombaton egész nap és hétfõ
délelõtt dolgoztam. A 7-i felvételi ülés meghívója késõn érkezett meg, így
azon nem tudtam megjelenni. Sok emailt kaptam a várólistás jelentkezéssel
kapcsolatban, amely 10-edikétõl indult be az EKIF-en, reméljük zökkenõmentes
lesz az év közbeni felvételi.
8-12-e között a Vizitelepen került megrendezésre az elsõ kollégiumi
vezetõképzõ, az egyes kollégiumok diákbizottsági tagjai, és a kari
képviselõk részvételével. Ennek köszönhetõen a különbözõ kollégiumokban lakó
DB tagok megismerhették egymást, és a kollégiumi rendezvények is várhatóan
közeledni fognak egymáshoz, mind összehangoltság, mind meghirdetés
szempontjából.
Cikket írtam a Nyúzba, valamint többször küldtem a legfrissebb kollégiumi
híreket az Informatikusnak, hogy felkerülhessenek a honlapra.

		Csupor Mariann
	   TTK HÖK Kollégiumi Biztos
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...