[Kepviselok] beszamolo

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 25., K, 14:55:47 CEST

Tisztelt Kepviselok!

Marcius-aprilisban a kovetkezok tortentek:

Reszt vettem a KOSZ uleseken, valamint a KCSSK KDB-ken.
A hallgatok kerdeseit megvalaszoltam, a fogadooraimat megtartottam.

Elkezdodott a kollegiumi felveteli eljaras (majus 8-ig), melyrol
tajekoztattam a hallgatokat a Nyuzban (cikk és faliujsag), az info
levelezolistan, plakatokon és a honlapon.
Javaslatot tettem a felveteli pontrendszer modositasara, ez meg
folyamatban van.

A heten zajlanak a Kerekes uti és a Nagytetenyi uti Kollegium kolinapjai,
ezekre ellatogatok.

Ket hetig kulfoldon voltam, ezalatt a helyettesitesemrol gondoskodtam.

Kerdeseiteket varom szemelyesen vagy emailben, a Kozgyulesen valoszinuleg
KOSZ ules miatt nem fogok tudni megjelenni.

    Csupor Mariann
TTK HOK Kollegiumi Biztos