[Kepviselok] Beszamolo

TAKACS Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 25., K, 15:05:32 CEST

Tisztelt Közgyûlés!

A két közgyûlés között a mindennapi rutinmunkákat
elvégeztem: felhasználók tájékoztatása, rendszer
karbantartása, frissítése, a felhasználók
problémáinak megoldása, fogyó eszközök beszerzése, stb.

Az elmúlt két hétben egy ösztöndíj keretében
külföldön voltam. Erre az idõszakra biztosítottam
helyettest, és szerencsére ez idõ alatt semmi rendkívüli esemény nem történt.

Idõközben megérkezett a multimédia csoport új
gépe. Ennek telepítése a közgyûlés idejére el fog készülni.

2006. április 25.

Takács Tibor
ELTE TTK HÖK Informatikus