[Kepviselok] Beszámoló

bioszk at ttkhok.elte.hu bioszk at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 25., K, 15:26:51 CEST

Kedves Képviselőtársak!

Ezúton küldöm a beszámolómat!

A legutóbbi határozatképes közgyűlés óta, oly sok minden nem történt!
Mint mindíg, vittem a levlistákat, illetve figyelmeztettem a hallgatókat,
hogy akár lehet tőlem kérdezni, és meg lehet engem keresni kissebb-nagyobb
problémákkal. Ennek köszönhetően egyre több hallgatóval sikerült a
kapcsolatot felvennem, és reményeim szerint segítenem. Emellett
bevezettem, hogy minden héten a fogadóórámban, amit természetesen
becsülettel megtartottam, írok nekik emlékeztetőt az egyetem környékén
történő fontos eseményekről, és határidőkről!

Választmányokra alapvetően eljártam, bár 2 alkalommal tanulmányi ügyeimből
kifolyólag kimentésemet kértem és nem mentem!

Némi nemű aktivitást mutattam a bevonó tábort illetően.

Áronnak köszönhetően készül a felező buli!

Kérem a közgyűlést, hogy fogadja el a beszámolómat!

Köszönöm!

Földi Mátyás
Biológia Szakterületi Koordinátor