[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 25., K, 15:53:21 CEST

Tisztelt Képviselők!

Az előző közgyűlés óta folyamatosan végzem a munkámat, egyedül a tavaszi
szünetben nem tevékenykedtem, előre bejelentett külföldi elfoglaltság
miatt. Pontosan ezen ok miatt nem készültek még el jelen pillanatban a
szükséges emlékeztetők.
A közgyűlésé és az április 4-i választmány emlékeztetője elkészült, most
fogom elküldeni Gabinak, az április 19-i választmány emlékeztetője
készül. A közgyűlésig mindegyik elkészül.

Egyéb munkák:
A heti események elkészültek időre, ebben egy késés volt, a
fogadóóráimat megtartottam. Mindenkinek segítettem tudásomhoz mérten.

Palkó Tamás