[Kepviselok] külügy beszámoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 9., Sze, 22:35:31 CEST

Külügy téren nem volt átadás-átvétel, így csak arról tudok beszámolni,
amit így a nyári vakáció idején csináltam és fogok csinálni (mivel egész
nyaramat otthon töltöm, ahol nincs net, csak azokon a napokon tudok
igazán dolgozni, amikor Pesten vagyok):

- gólyanyúzba írtam
- mentorkodom, a külföldrol érkezo hallgatóval folyamatosan tartom a
kapcsolatot (május óta)
- az EHKB-n felmerülo kérdésekre reagálok, a rám vonatkozó munkát elvégzem

Ami még hátra van:

- mentoraimnak az elso vezetokepzos meghivo levél megírása, egyben egy
helyettest keresek erre az alkalomra magam helyett, mert külföldön leszek
- ERASMUS koordinátoroknak egy levél megírása

Aug. 26 - Szept. 3 között nem vagyok elérheto, sms-t tudok fogadni.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu