[Kepviselok] taneh beszámoló

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 22., K, 17:04:49 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban címszavakban olvashatjátok, mi minden töretént mostanában a
tanulmányi elnökhelyettes háza táján.

Az átadás-átvétel zökkenömentesen zajlott, rekordidő alatt. :)

07. 11-15. EHÖK vezetőképzőn vettem részt.
08. 04-06. Mentortáborban voltam (előadást tartottam).
08. 15-19. Matekos gólyatábor (csoportvezetés és előadás tartása volt a
feladatom).

Mindeközben:
A beiratkozáson hárman tartunk majd előadást, ehhez összeállítottunk egy
ppt-t Orsival és Szandrával.
Átnéztem a gólyaCD-t Balás Márk kérésére.
Válaszoltam minden taneh címre érkező érdeklődő levélre.

Terveim szerint lelátogatok a kémiás Gt-be, hogy tartsak egy rövid
előadást a gólyáknak.
Aug. 28-án: mentormegbeszélésen és választmányon leszek; Váltok pár szót a
TO vezetőjével a félévről
Szept. 1-én KÖB ülésre megyek
Még a héten összeállítok egy rövid tájékoztatót a felsőbbévesek részére a
szabályzatváltozásról.

Remélem semmi fontosat nem hagytam ki.
Kérdésekkel, kérésekkel keressetek meg,
                Fazekas Tímea