[Kepviselok] tisztségviselők beszámoló

ELTE TTK HOK Tetekas Nyuz Foszerkeszto foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 10., Cs, 15:22:25 CEST

Kedves Orsi!
izé,
Tisztelt HÖK Elnök Kisasszony!

Átadás átvétel: Megtörtént, valahol Százhalombatta magasságában, Patcáról
hazafelé jövet a MÁV egyik pótjegyes viszonylatán. Átadásra kerültek
kulcsok, kártyák, pendrájvok és néhány atyai jótanács. Hivatalos
dokumentáció nincs, tanúk vannak (négyes ülés).

Ezt tettem idén nyáron: Gólyanyúz elkészítése, idegeskedés, idegesítés,
szerkesztőségi munka szervezésének megkezdése, mentortáborozás (ezt nem
tisztségviselőként).

Ezt teszem még idén nyáron: Idegeskedés, idegesítés, árajánlatkérés a
nyomdától, szerkesztőségi munka szervezésének folytatása, a Nyúz következő
számainak kigondolása, néhány (most még titkos) előterjesztés küldése a
Választmánynak, részvétel a BöFi gólyatáborban, mentorkodás,
beiratkoztatás, felügyelés a szintfelmérőknél.

Puszi: Balázs
izé,
Hódolattal: Karcsai Balázs, Tétékás Nyúz főszerkesztő

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto
E-mail: nyuz at elte.hu