[Kepviselok] Nyúz árajánlat

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2006. Aug. 14., H, 20:31:47 CEST

Sziasztok!

Alább olvashatjátok a Tétékás Nyúz következő félévfolyamára kapott
árajánlatot, amely választmányi előterjesztés is egyben. Kértem ajánlatot
1500, 1700 és 2000 példányra is, az árak 13 számot jelentenek, az ajánlat
szeptember 13-i megrendelésig érvényes, de mivel szeptember 13-án már
szeretnénk megjelentetni az első számot, ildomos lenne már augusztus 28-án
meghozni a döntést. Kértem ajánlatot 16 oldal helyett 20 oldalra is (a
közgyűlésen felmerült, hogy ha a szükség úgy kívánja, ennyi legyen), itt a
számonkénti plusz költséget tüntettem fel, jelenlegi áron, amely
az idő múlásával természetesen változhat. Ha egyben fizetjük a 13 számot,
5% kedvezményt kapunk. Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.

*************
1500 példány:

külön fizetve: 860 200 Ft
egyben fizetve: 817 690 Ft
+4 oldal: 16 500 Ft / szám

*************
1700 példány:

külön fizetve: 920 520 Ft
egyben fizetve: 874 994 Ft
+4 oldal: 17 310 Ft / szám

*************
2000 példány:

külön fizetve: 1 037 000 Ft
egyben fizetve: 985 650 Ft
+4 oldal: 19 900 Ft / szám

Az előző évben 1700 példányban jelent meg a Nyúz, ennek csökkentését
semmiképpen sem tartanám szerencsésnek. Az én javaslatom erre a félévre a
2000 példány, ugyanis a tapasztalat szerint az őszi félévben mindig több
Nyúz szokott elfogyni.

Üdv: Balázs

--

Karcsai Balazs