[Kepviselok] Nyúz árajánlat

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 16., Sze, 05:32:13 CEST

Sziasztok!

A letszammal kapcsolatos rovid velemeny/szempontok:

1. A TTK HOK jelenlegi anyagi helyzeteben nem jelent problemat a nagyobb
peldanyszam.
2. A 2000 peldany is biztosan elfogy, hiszen nem csak TTK-ok viszik, meg
mert minden elfogy.
3. Mindezek a tenyek mar akkor is megvoltak, amikor meglehetosen
drasztikusan 3000-rol 1700-ra csokkentette a valasztmany a peldanyszamot
(azt hiszem ket lepcsoben). Ennek oka az volt, hogy csak az jusson hozza
akinek fontos/ vagy aki szerencses. Azaz legyen ertek az ujsag, elo lehet
ra fizetni, akkor biztosan megkapja az illeto/erdeklodo. Ha vkinek meg nem
fontos, akkor nekunk sem fontos, hogy papirszemetet gyartsunk kb. tiz perc
alatt.

Tehat ezek a szempontok, gondolom az is kiderult, hogy nekem mi a
velemnyem, de remelem az egyeb tenyeket is objektivan leirtam.

Balazs