[Kepviselok] beszámoló

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 19., Szo, 16:28:08 CEST

Tisztelt Kepviselok!

A fizika szakterületen rendben lezajlott a jelszavak, és egyéb információk
átadása.
A nyáron a vezetokepzo óta a következõket tettem eddig:
- Mûvészetek Völgye- képviseltem a fizika szakterületet:)
- Mentorképzõn való részvétel
- közben folyamatosan szerveztem a fizikás mentorokat(sajnos még mindig
nem rendelkezek minden infóval róluk)
- otthoni házfelújitás

további tervek:
- Bölcsész- Fizikus gólyatáborban való részvétel (mentorok összegyüjtése,
ja és persze lerészegedés :), ja és igen, ezalatt nem leszek elérhetõ
-28-án a mentortelálkozón, és a választmányon való részvétel
-koli-beköltözés
-szacs ülés valamikor szeptember elején

Üdv.

Harangozó József Gábor