[Kepviselok] beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 19., Szo, 18:44:28 CEST

Tisztelt Választmány!

Teljesen gördülékenyen ment a jelszó és kulcs átadás. Már a
vizsgaidőszakban is foglalkoztam a hallgatok ügyeivel (utalások, levelekre
válaszolás), azóta is rendszeresen nézem az e-maileket és válaszolok is a
felmerülő kérdésekre.

Mi lesz még:

-Továbbra is válaszolok az e-mailekre
-Ülésekre megyek
-Szeptember 1-jén KÖB-öt tartok
-Gyólyák beiratkozásánál végig jelen leszek, előadást is tartok

Mivel terveim szerint aug.28-31-ig nem lettem volna Budapesten, de a
Választmány miatt kicsit később utazom, így csak akkor tudok megjelenni,
ha délelőtt lesz, ha nem, akkor kimentésemet kérem az augusztus 28-án levő
Választmányról.

Üdvözlettel:

      Seres Alexandra
       ELTE TTK HÖK