[Kepviselok] Beszámoló

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Aug. 21., H, 10:18:33 CEST

Kedves Képviselők!

Az alábbiakban küldöm beszámolómat az eddig történt dolgokról, remélem nem
hagyok ki semmit, de ha mégis, kérlek jelezzétek számomra!

Sikeresen megtörtént az átadás/átvétel, melynek értelmében megkaptam a
matekos fachot és annak minden tartalmát. A jövőben szeretném tüzetesen is
átnézni az ott található papírmennyiséget, egyenlőre csak mi micsoda elven
néztem át. Megkaptam a matekszk@ emailcímet és a metekos, + matszacsos
levlisták admin jogát! Ezeket a levlistákat azóta olvasom, válaszolok a
levelekre, szeretném amilyen hamar csak lehet elkészíteni a 2006os levlistát
és aktualizálni a matszacsosat!

Voltam mentortáborban, mivel én magam is mentorkodom, ezen kívül jó
lehetőség volt arra, hogy megpróbáljuk minél inkább összehangolni és
átbeszélni a mentorok és a matszacs tevékenységeit. Nem konkurencia
szeretnénk lenni egymásnak, hanem segítenénk egymás munkáját!

Voltam gólyatáborban, hála egy két lelkes eltesnek, sztem minden gólya tudja
hogy ki vagyok és hogy mik a feladataim és hogy legfőképp bármikor
megkereshet az év folyamán bármilyen problémával! Természetesen nekem
személyesen is lehetőségem nyílt ezt kb. 10 percben összefoglalva elmondani
az előadások alatt.

Elkezdtük összekrakni a szacs éves munkáját, szept. 1.re egy nagy szacs
alakuló meetinget tervezek, ahol fixáljuk a terveinket! Már most jelezném a
matekos képviselőknek/szacsosoknak, hogy feltétlenül vegyenek ezen részt!
Rengeteg dolgot sztnénk csinálni és szükség van minden segítő kézre!

Elkezdtük megszervezni a gólya napokat a matekos gólyáknak szept 4,5 -re.
Ezt most részleteiben nem írom le, mert egy hamarosan elkészülő emailben
benne lesz, de a lényeg, hogy egy két napos program sorozattal készülünk,
hogy senki sem unatkozzon! Ezúton is szeretném megköszönni azok segítségét,
akik már eddig is sokat foglalkoztak ezzel a témával!

A matekos gólyaavató buli szept. 28.ra 99%ban kész szervezői szinten!!!! :-)
Remélhetőleg egy komoly igényes helyen fogunk egy nagyon jót partyzni és
felavatni a gólyákat! Ezen kívül a többi matekos buli is egyúttal
alakul/készül.

Sikerült hasznos kapcsolatokat szerezni a gólyatáborban és úgy néz ki, hogy
a 4-5 nagy költésges matekos buli mellett akár heti rendszerességgel
tartanánk kisebb bulikat az egyik koliban, ami végülis nem kerülne komolyabb
költésgünkbe! Ez még folyamatban!

Termsézetesen az eddigi szacsos dolgok is foyltatódnak, pl. teaest, maszat,
honlapunk, ..

Ezekről szept 1 után írok!

Remélem nem hagytam ki semmit!

Jó munkát mindenkinek!