[Kepviselok] EZF palyazat

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 12., K, 16:00:30 CET

Tisztelt Kepviselok!

Ez EZF palyazata kovetkezik:

Dob berleti dij: 15e ft
Hangtechnika (12 mikrofon, allvanyok, kabelek):55e ft
DJ-k: 20e ft
Plakatok ara: 38.5e ft

Ez mindosszesen 128,5e ft, 2 napra.BRUTTO

Ebbol az ELTE Sportkultura tamogatasa 99,7e ft. Brutto.
A TTK HOKtol igenyelt tamogatas 28.8e ft. BRUTTO.

Kesedelem oka:

Mint mar valasztmanyon jeleztem, ilyen problemaval meg nem talakoztunk: Az
osszes ceg, akivel dolgozunk es bontott (tehat nem komplett) technikat ad
berbe, nem tudodtt ekkora mennyisegu mikrofont+allvanyt adni, elfogadhato
aron.
Mindezt jeleztem a mult heti valasztmanyon, illetve a Gazdasagi biztosnak
is, hogy erkezik a palyazat....

Tudom azt is, hogy mar csak januarban kerul kifizetesre az osszeg.
Ez van. A rendezveny ezen a heten van, nem tudunk mast csinalni...

Koszonettel:

OFL
szerveh

Ónodi Ferenc László