[Kepviselok] Retro party II-beszamolo

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 12., K, 16:28:45 CET

T Haz!

A beszamolo:

A Retro party 2006.12.07-en sikeresen lezajlott. A rendezveny sokkal
sikeresebb volt, mint az elso, hiszen az emberek tudtak, mire szamithatnak
illetve sokkal tobben is oltoztek be a goncversenyre. Tok jo volt:)

A technika es a dekoracio is jobb volt, valamint a plakatok es reklam is
fejlodott.
Nehany kepviselo is tiszteletet tette, igy ok is elmond6jak, milyen volt a
rendezveny.

Szerencsere a keretet sikerult tartanunk, annak ellenere, hogy az EZF-en
felmerult problema itt is adott volt sajnos:(

Az elszamolas:

- Plakatok 11,9eft
- Dj 25e ft
- Hangtechnika 25e ft
- Dijazas, dekoracio 6,8e ft

Mindosszesen 68,7e ft volt, ugy, hogy a plakat es dekor lejjebb ment,
viszont a technika 5e fttal tobbe kerult, a fent emlitett okok miatt.
A TTK HOK szamlai termeszetesen anlam vannak, jeleztem mar a gazd. bizt-nak.

Itt is tudom, a kifizetes januarban. Ez van.

Koszonjuk a tamogatast!

OFL
szerveh

Ónodi Ferenc László