[Kepviselok] Választmány 2006. február 7 - előterjesztések

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 6., H, 23:41:00 CET

1. Kurzusokat nem teljesito hallgatók helyzete
Eloterjeszto: Papp Gabriella
Eloterjesztés nem érkezett.
2. Lágymányosi Bál
Eloterjeszto: Ónodi Ferenc
Eloterjesztés:
A Lagymanyosi Bal aktualis szervezesi fazisanak allapota:

-Zenekarok megvannak, szerzodeskotesek folyamatban ( Szentpali kvintett
150e, Whizz Bang 80e ft, Szaxi Maxi 350e ft)
-Hangtechnikai arajanlat megkerve, 220e ft kornyekere igertek
-Dekoracio tervezes alatt, Lilla a felelose(szep lesz:)
-Plakatok es jegyek tervezese Szathmary Elemerrel folyamatban,hetvegere
nyomdaban szeretnem oket tudni. A/2es plakatok 60e ft, a/3-as 30 e ft, 500
db.
-Holnap egyeztetes Egri Tamassal es Szathmary Elemerrel az IK reszerol,
penzugyek,programok,stb. Este elnoksegi ulesukon szavazas a kerdesben.
-Szeretnem a tanari/oktatoi meghivokat is a heten elkeszittetni
-A szokasos AmBiSecurity mar tud az esemenyrol,kertem 6 embert ra
-A heten vegleges lesz az, hogy hova, hany ember kell, es persze, milyen
feladatokra.
-Szeretnem,ha lenne Lagymanyosi Bal VIP jegy is. Ez allofogadasos
vacsorat, korlatlan udito fogyasztast foglalna magaban, a dekani
tanacsteremeben, max 40-50 fo es 2500 ft-os jegyarral.
-A kapcsolodo ingyenes tanctanfolyam is szervezes alatt, bovebbet szerdara
fogok tudni.Ha ez meg lesz,akkor mehet a reklam a hallgatok fele.
-Jo lenne LB molinot keszittetni (mint a GB molino)
-A heten a Magyar Nemzeti Banknak kimegy a tamogatasi kerelem
-Tigra ad 40e ft-ot

Dekoracios anyagbeszerzesre szeretnem, ha valasztmany megszavazna 80e
ft-ot. ( Anyagvasarlas, szabas, gyertyak,stb)Termeszetesen ez boven
tultervezett,nem szeretnenk ennyi penzt elkolteni.
3. Nyúzos tanfolyam
Eloterjeszto: Vizeli András
Eloterjesztés:
Nem tudom, milyen félreértések húzódhatnak a háttérben, mindenesetre én
szeretném, ha a tisztelt választmány a holnapi nap folyamán napirendjére
venné, és szavazna arról, hogy a Tétékás Nyúz által szervezett cikkíró
tanfolyamot elismeri saját rendezvényének a TTK HÖK. Azt gondolom ennek
a jelentoségét nem kell ecsetelnem.

A tanfolyam elozetes anyagai, feltételei, és a regisztráció a
nyuz.elte.hu/tanfolyam oldalon elérhetoek bárki számára.

Pár szó a háttérrol: a Tétékás Nyúz vagy emberhiánnyal küzd, vagy azzal,
hogy az emberei nem megfeleloen képzettek. Ennek az orvoslására találtuk
ki a tanfolyamot, és dolgoztuk ki annak tematikáját. A többi kar felé is
nyitottunk, megragadva az alkalmat a sokat hangoztatott újságok közötti
közös gondolkodás feltételeinek megteremtésére, illetve segítséget
nyújtani a még csak a szárnypróbálgatás állapotában lévo kari újságoknak.

Fontosnak gondolom, hogy a TTK HÖK ezt a saját rendezvényének elismerje,
félreértés ne essék, a tisztelt választmánynak nem kell semmilyen módon
véleményt nyilvánítania, döntenie a tanfolyammal kapcsolatos dolgokban,
erre megvannak a megfelelo, szakmailag kompetens emberek.

Bízom abban, hogy a TTK HÖK felveszi renddezvényei közé ezt a tanfolyamot.
4. Nyúz megrendelés
Eloterjeszto: Vizeli András
Eloterjesztés:
Szeretném ha a holnapi választmányon napirendre kerülne a Tétékás Nyúz
nyomdai árajánlata, mivel szombaton már szeretnénk az elso számot ftp-zni.
Az alábbiakban a T-Mart Press Kft. árajánlatát küldöm.
  Méret       200 x 285 mm
  Papír       100 gr/m2 ofszet, Silverset
  Nyomás      1+1 szín
  Terjedelem  16 oldal
  Muveletek   irkatuzés, vágás és csomagolás
  Egyéb egyszeri költség
  Levilágítás költsége: 7.000 Ft + ÁFA (1400)
  Kiszállítás költsége: 3.000 Ft + ÁFA (600)
Eddig stabil, innen a különbözo példányszámok szerint, amit azért
kértem, mert nem tudom, hogy most mennyi pénzünk lesz rá. Én örülnék, ha
maradna az 1700-as példányszám.
1.
Mennyiség               1.700 db
Ár                      41,20 Ft/db+ÁFA
ÖSSZESEN:               80.040,- Ft/szám+ÁFA
Láthatóan nem drágult tavalyhoz képest, cask az ÁFA csökkent 20 százalékra.
2.
Mennyiség               1.500 db
Ár                      42,30 Ft/db+ÁFA
ÖSSZESEN:               73.450,- Ft/szám+ÁFA
Összefoglalva:
1. 1700 példány: 96048 Ft/szám (ÁFA-val). A félév: 1.248.624 Ft.
2. 2000 példány: 88140 Ft/szám (ÁFA-val). A félév: 1.145.820 Ft.
5. ODK
Eloterjesztés nem érkezett.
6. Nyílt Nap értékelés
Eloterjeszto: Sági Orsolya

Palkó Tamás véleménye:
A HÖK-ös standot tudom csak értékelni, hiszen ebben volt tevékeny
részem. A stand úgy gondolom, hogy az oszi nyílt naphoz képest sokkal
jobban teljesített, azonban még így is sok fejlodési lehetoség van. A
Nyílt Napon a Hallgatói Önkormányzat standjának azt kell bemutatnia,
milyen az egyetemi élet, vonzóvá tegye ezt az intézményt a leendo
hallgatók számára. Ezért gondoltam, hogy a rendelkezésre álló képi
anyagokból egy összeállítást készítek a standra, hogy az érdeklodok
megnézhessék, milyen rendezvényeink vannak. Úgy gondolom, hogy ez a rész
jól sikerült, bár ehhez is az utolsó utáni pillanatban kezdtünk hozzá.
Ugyanígy bizonyára többet lehet kihozni a díszítésbol is, amely jelenleg
pólók és Nyúzok szimbiózisa volt. Ebbol biztosan többet lehet kihozni,
csak tényleg szükség lenne a médiacsoportra, vagy arra, hogy ezek a képi
megjelenések egy helyen legyenek, ne kelljen összevadászni utolsó
pillanatban.
Azért voltak a standnál érdeklodok, sokan megtekintették a képi
összeállítást is.
7. Vezetokepzo értékelés
Eloterjeszto: Papp Gabriella

Palkó Tamás véleménye:
Sikerült az egyik foszervezoként részt vennem az eseményen, bár
korántsem gondoltam, hogy ez így lesz. Sikerült a két önkormányzatnak
egymás mellett elbeszélnie, semmi nem készült el idore, és nem is volt
nagyon rá hajlandóság, hogy a felek álláspontja közeledjen egymáshoz.
Sajnos megint nem fordítottunk kello idot a szervezésre.
Szakmai szempontból nulla volt a vezetoképzo, egyedül Balás Márk
hozzáállása dícsérheto. Az emberek hozzáállása egyszeruen katasztrofális
(persze ez általánosítás).
Csapatépítés szempontjából sem volt teljesen hasznos - egyes feladatok
megvalósításával járó problémákat én nem mértem fel, egyes feladatok nem
sikerültek olyan jól, mint terveztem, de azért voltak hasznos részek is.
8. Bevonó tábor
Eloterjeszto: Sági Orsolya
Eloterjesztés nem érkezett.
9. Irodavezeto kinevezése
Eloterjeszto: Papp Gabriella
Eloterjesztés:
Pályázat az irodavezeto posztra
Név: Palkó Tamás Attila
EHA: PATEAOT.ELTE
Szül. ido, hely: 1980.11.20, Budapest
Tisztelt Választmány!
Alulírott Palkó Tamás Attila megpályázom az ELTE TTK Hallgatói
Önkormányzat irodavezetoi posztját. Korábban, Lorincz Andrea elnöksége
alatt egy fél évet már töltöttem be a posztot, akkor megbízási szerzodés
keretein belül. Az önkormányzat életét folyamatosan figyelemmel kísérem,
hiszen az ELTE TTK HÖK titkára vagyok. A hallgatók kérdéseire úgy érzem
tudok válaszolni, ehhez külön betanításra nincs szükségem. Idobeosztásom
remélem kelloen rugalmas ahhoz, hogy a feladatot elvállaljam, de
amennyiben hosszabb távra szeretne az Önkormányzat irodavezetot találni,
akkor bizonyos kompromisszumok szükségesek lesznek. Ezek abból adódnak,
hogy jelenleg június 30-ig biztosan a Szent László Gimnázium tanára is
vagyok, és azon munkám ellátására két délutánom megy el, amely reményeim
szerint hosszabb távon is fenn áll majd.
Kérem, hogy támogassátok pályázatomat.
Köszönettel: Palkó Tamás
10. Gólyatábor pályázati kiírás
Eloterjeszto: Papp Gabriella
Eloterjesztés:
Az ELTE TTK HÖK pályázatot ír ki a 2006. évi gólyatáborok szervezésének
jogára és a gólyatáborok anyagi támogatására.

A karon olyan gólyatáborok szervezésének jogára lehet pályázni, amely
tartalmazza a gólyatáborba meghívandók pontos szakjait is. Egyezés
esetén a Választmány határozatban határozza meg a gólyatáborokhoz
tartozó szakokat. Amennyiben ezután van olyan szak, amely nem tartozik
egyetlen gólyatáborba sem, akkor a már szervezési jogokat elnyert
pályázókat megkérdezve dönt a szak besorolásáról.

Követelmények a szervezés jogára benyújtott pályázat esetén:
- a pályázó (szervezet) neve, címe, elérhetosége (e-mail, telefon);
- a pályázó (szervezet) referenciái;
- a pályázó (szervezet) elképzelései a programokról, a tervezett
idopontokról;
- egy anyagi felelosséget vállaló, az ELTE TTK-n maximum negyedéves
beiratkozott hallgató megjelölése (neve, címe, elérhetosége);
- tételes költségvetéstervezet;
- résztvevok várható száma (tételesen: gólyák, felsobbévesek, nem TTK-s
hallgatók, oktatók, nem ELTE polgárok);
- nyilatkozat a pályázati feltételek elfogadásáról;
- a pályázó (szervezet cégszeru) aláírása.
- formai követelmény a gondosan kidolgozott, nyomtatott forma, valamint
szükséges, hogy elektronikus formában is el legyen küldve a
hoktitkar at ttkhok.elte.hu címre, a pályázat benyújtásának határideéig

Anyagi támogatás igénylése esetén szükséges továbbá:

az igényelt összeg nagysága, az összeg felhasználásának tervezete. Csak
olyan költségeket lehet megjelölni, amelyek a gólyatábor lebonyolítása
elott legalább két héttel jelentkeznek, a pályázó a kiadást számlával
tudja igazolni és a költség az ELTE szabályzatai szerint elszámolható.

Elbírálás:

A nyertes pályázatot az ELTE TTK HÖK Választmánya jelöli ki. Az
elbírálás alapja a követelményekben kért szempontok értékelése,
összehasonlítása. Profitorientált szervezeteket, illetve rendezvényeket
nem támogatunk.

Ha a pályázó pénzbeli támogatást is nyer, számlákkal igazolja a
támogatás felhasználását. A támogatást kizárólag az elsoévesek
költségeinek csökkentésére lehet felhasználni.

A nyertes pályázó az ELTE TTK HÖK tulajdonában lévo tárgyi eszközöket
elozetes egyeztetés alapján használhatja a tábor során.

A nyertes pályázó (szervezet) köteles tételes anyagi (a támogatásról
számlákkal, más kiadásokról számlafénymásolatokkal, ill. átvételi
elismervények fénymásolataival, a bevételeket szintén átvételi
elismervények fénymásolataival) és szöveges tartalmi beszámolót
benyújtani. Ezekkel igazolja a benyújtott pályázat tartalmi
követelményeiben leírtak (költségvetés-tervezet stb.) teljesítését.
Jelenléti ívvel igazolja a résztvevo gólyák és felsoévesek (név, szak,
évfolyam) létszámát, illetve csekk/átvételi elismervény fénymásolatával
a gólyák és a felsobbévesek részvételi díját.

A beszámolókat a rendezvényeket követo elso Választmány elé kell
terjeszteni szóban és írásban. A Választmány döntését és annak szöveges
indoklását, akárcsak az esetleges szankciókat a nyilvánosság elé kell tárni.

Megfelelo szervezés, lebonyolítás és elszámolás esetén a szervezok a
kari jutalomkeret terhére jutalmazhatóak.

Az ebben a pályázatban leírt kötelezettségeiket, valamint a támogatás
folyósításának módját, illetve a szankciók mikéntjét a HÖK és a nyertes
pályázó megállapodásban rögzítik.
Határidok:
- A pályázatok benyújtásának határideje: 2006. március 1.
- Az elbírálás határideje: 2006. március 7.
- A pályázat eredményének kihirdetése: 2006. március 8.
11. Egyebek