[Kepviselok] nyílt nap és vezképző értékelés

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 6., H, 23:20:11 CET

Értékelések (saját szemszögből):

Nyílt Nap
A HÖK-ös standot tudom csak értékelni, hiszen ebben volt tevékeny
részem. A stand úgy gondolom, hogy az oszi nyílt naphoz képest sokkal
jobban teljesített, azonban még így is sok fejlodési lehetoség van. A
Nyílt Napon a Hallgatói Önkormányzat standjának azt kell bemutatnia,
milyen az egyetemi élet, vonzóvá tegye ezt az intézményt a leendo
hallgatók számára. Ezért gondoltam, hogy a rendelkezésre álló képi
anyagokból egy összeállítást készítek a standra, hogy az érdeklodok
megnézhessék, milyen rendezvényeink vannak. Úgy gondolom, hogy ez a rész
jól sikerült, bár ehhez is az utolsó utáni pillanatban kezdtünk hozzá.
Ugyanígy bizonyára többet lehet kihozni a díszítésbol is, amely jelenleg
pólók és Nyúzok szimbiózisa volt. Ebbol biztosan többet lehet kihozni,
csak tényleg szükség lenne a médiacsoportra, vagy arra, hogy ezek a képi
megjelenések egy helyen legyenek, ne kelljen összevadászni utolsó
pillanatban.
Azért voltak a standnál érdeklodok, sokan megtekintették a képi
összeállítást is.

Vezetoképzo
Sikerült az egyik foszervezoként részt vennem az eseményen, bár
korántsem gondoltam, hogy ez így lesz. Sikerült a két önkormányzatnak
egymás mellett elbeszélnie, semmi nem készült el idore, és nem is volt
nagyon rá hajlandóság, hogy a felek álláspontja közeledjen egymáshoz.
Sajnos megint nem fordítottunk kello idot a szervezésre.
Szakmai szempontból nulla volt a vezetoképzo, egyedül Balás Márk
hozzáállása dícsérheto. Az emberek hozzáállása egyszeruen katasztrofális
(persze ez általánosítás).
Csapatépítés szempontjából sem volt teljesen hasznos - egyes feladatok
megvalósításával járó problémákat én nem mértem fel, egyes feladatok nem
sikerültek olyan jól, mint terveztem, de azért voltak hasznos részek is.

Palkó Tamás