[Kepviselok] LB munkalehetosegek,illetve koltsegvetes-tervezet

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 17., P, 17:55:21 CET

Sziasztok!

Megint kötekedős hangulatban vagyok, úgyhogy beszólok egy kicsit.
Sajnálom, de néha előjönnek belőlem.

Azzal kezdeném, hogy érvényben van egy szabályozás, amely alapján a
költségvetésünkből pénzeket lehet igényelni. Most eltekintek attól az
apró részlettől, hogy nincs  költségvetésünk, de ez a szabályozás
világosan kimondja, hogy milyen feltételek mellett lehet pénzt kapni.
Amikor az általam elkészített szabályozást elfogadta a választmány,
akkor is gondoltam, hogy ez egy olyan szabályozás, amit bár elfogadtunk,
sosem fogunk betartani, mert lusták vagyunk előre gondolkodni. És a
Lágymányosi Bálnál nem hiszem, hogy betartottuk volna az összes
szabályt. És ez nem feltétlenül Fecó hibája.
A másik, amely mellett nem tudok elmenni szó nélkül az az, hogy van egy
szabályozásunk a jutalomkeretre, amelyben világosan le van írva, hogy a
LB max 200000 Ft jutalmat kaphat, erre a levélben, amelyet kaptam,
egyből 206000 Ft jutalom van. Leszögezem, nem sajnálom azt a plusz 6000
Ft-ot a segítőktől, de amikor összeállítottuk a pályázati kiírást, akkor
párszor érdeklődtem a témában Fecótól, hogy mennyi jutalmat oszt ki
várhatóan. Meg a közgyűlésen is lehetett volna módosítani.
És kérdezem én, mi lesz, ha a választmány nem ad, csak 100000-t. Akkor
mi lesz? Hiszen a választmánynak megvan ez a lehetősége.

Elhiszem, hogy nem egyszerű az ilyen dolgok szervezése, de azt szeretném
kérni, hogy legalább egymást ne nézzük hülyének.

Köszönettel:

Palkó Tamás

Ui.: És mindenkitől bocs a hangvételért.