[Kepviselok] LB munkalehetosegek,illetve koltsegvetes-tervezet

Szilagyi Zoltan szultan at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 17., P, 19:25:23 CET

Allah!
  A szabalyozasi ugyekbe most nem szeretnek beleszolni, csak a penzekhez,
penzugyi szervezesi oldalrol:

  Amikor a jutalomkeret bizottsaggal meghataroztuk az osszegeket, a 200E
forinttal nagysagot jeloltunk meg a hatarok megallapitasanal. Mint
szervezesben jaratos ember, ekkora elteres ilyen nagysagu rendezvenynel
nagyon jonak szamit. Kothetjuk az ebet karohoz, ebben az esetben
megoldhato lenne, hogy max 200E forintot koltsunk ilyen jutalmakra. -
fejenkent 150 forinttal csokkentjuk az osszeget -

  Amennyiben a valasztmany egy jovahagyott - amennyiben jovahagyja -
koltsegtervezet megtorpadoz kesobb sajat maga dontesevel, annak a
vezetosegnek illik elgondolkodni, hogy o mit csinal, kiknek a vezetoje,
meddig ... - de ha nagyon akarja megteheti, hogy ilyen dontest hoz ebben
igazad van

  A kakan csomot keresso magatartas nem epito hanem rombolo hatasu ilyen
esetekben. Ilyen felfogassal soha nem lehetne golyabalt szervezni, es
szinte semmi mas nagyobb rendezvenyt. Lehet figyelmeztetni a rendezot,
hogy max 200E lett szabalyozva a jutker- es ez a titkar feladata is
figyelmeztetni -, de nem ily stilusban. Egy levlistanak is meg van a maga
modora, es tartalma is. MEg van, hogy mit kerdezunk itt, es mit
valasztmanyon. Ne keverjuk a dolgokat!
   Szultan

Szultan