[Kepviselok] LB munkalehetosegek,illetve koltsegvetes-tervezet

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 20., H, 01:18:01 CET

Tisztelt Képviselők!

Szeretnék egyből egy félreértést tisztázni, amely miatt korábbi levelem
második fele helytelen indokokra hivatkozva értelmét veszti. Tökéletesen
igaza van Fecónak abban, hogy ez az összeg nem csak a TTK HÖK-öt
terheli, hanem ebből Önkormányzatunkra csak ennek egy része jut.

A levelem másik fele azonban  - bizonyos korlátok között - továbbra is
úgy gondolom, hogy egy konkrét példára kivetítve mutatja, hogy a TTK HÖK
a saját szabályait sem tartja fontosnak. És itt igazából nem az a
lényeg, hogy a Lágymányosi Bállal kapcsolatban hoztam fel az érveket,
hanem az, hogy a probléma fennáll.
Én is tudom, hogy mindenki hibázik - én is, sőt én elég gyakran szoktam
- és nem mindíg ragaszkodom ahhoz, amely a paragrafushalomból látszik,
azonban úgy gondolom, hogy a saját magunk által hozott szabályokat
illene betartani.
A képviselők nem feltétlenül tudják, hogy ez a konkrét szabályozás
mennyi idő alatt került át a Választmányon. 2004. decemberében
állítottam össze egy tervezetet, amelyet több választmányon is
szétszedtek, a képviselőlistán pár hozzászólástól eltekintve nem sok
vizet zavart, az emberek hozzáállása inkább volt destruktív, mint
konstruktív. Aztán 2005 decemberében sikerült elfogadnia a
választmánynak a szabályozást. Azóta nem volt olyan rendezvény, amelyre
ráereszthettük a szabályt, csak most, a Lágymányosi Bál.

Én  - mégegyszer hangsúlyozom - nem a Lágymányosi Bált akarom lehúzni,
meg rombolni a közhangulatot - bár egyeseknek ez így tűnhet.

Mindenkitől elnézést az alkalmazott hangnemért és az okozott
kellemetlenségekért. Azon leszek, hogy az ilyen leveleimet megírás után
inkább töröljem, mintsem elküldjem.

Tisztelettel:

Palkó Tamás