[Kepviselok] LB munkalehetosegek,illetve koltsegvetes-tervezet

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 17., P, 22:52:58 CET

Tisztelt Kepviselok,Kedves Tamas!

Valoszinuleg sok aprobb hiba csuszott be az ide evi szervezesbe is, nem
tagadom. Ugy hiszem, hogy egy ilyen jellegu rendezvenynel, plane, hogy ha
azt is figyelembe veeszuk, hogy 3 (!) kari Hallgatoi Onkormanyzattal kell
egyeztetni minden egyes kerdesben, nem megy minden ugy, mint a
karikacsapas.
Valoszinuleg a HOK kepviseloi, valasztmanyi tagjai is, es a Titkar Ur is
olvashatta az elso, Lagmyanyosi Ballal kapcsolatos tajekoztato es
valasztasi alternativakat felkinalo emailemet. Annak a keltezesebol
vilagosan kiderul,hogy a szervezest mikor kezdtuk el.
Az elozetes koltsegvetesi iranyokat is a leheto leghamarabb a valasztmany
rendelkezesere bocsajtottam, es eleg jelentos erdemnek es eredmenynek
tartom azt, hogy az nagysagrendileg meg most is(!) megallja a helyet!

Az Onkormanyzatok kozotti adat- es informacioaramlasra most nem terek ki,
akit erdekelt, az vezetokepzon ugy is eleg szeleskoruen tajekozodhatott.

A Titkar Ur amennyiben kicsit venne a faradtsagot, es az eddigi
rendezvenyeken alkalmazott,altala is teljeskoruen ismert modszerekbe
belegondolna,akkor tudhatna azt, hogy a segitseguket felkinalo hallgatokat
kari hovatartozas alapjan az erintett Hallgatoi Onkormanyzatok jutalmazzak
(ertsd:Lagymanyosi Hallgatoi Onk-ok). Igy maris lathatova, azonfogva
okafogyotta valik az a vad, avagy eszrevetel, hogy a TTK HOK Lagymanyosi
Balra szant jutalomkerete tullepne, az egyebkent a kozgyulesen altalam
javasolt, 200000 forintos keretet. (Itt jegyzem meg, az osszeg azert
kerult feltuntetesre, mert mint mar egy regebbi valasztmanyon is kozoltem,
teljeskoru elszamolast es koltsegvetest skivanok kesziteni, hogy realis
kepunk legyen a valodi szamokrol!)

A homalyosan,celozgatva emlitett, allitolagos kerdesek hozzam nem jutottak
el,kedves Tamas. Egyebirant szeretnem felhivni a figyelmedet, hogy amig a
teljes program nem all ossze,addig nem is tudja egyetlen szervezo sem
hitelesen es szamonkerhetoen kijelenteni, hogy neki ennyi,illetve annyi
dolgozo es segito emberre van szuksege, valamint azok jutalmazasa
szamitasai alapjan mekkora osszeget emesztene fel.

A Informatikai Kari Szervezobizottsagi eloljaro pedig teljes mertekben
tisztaban van azzal a tennyel, hogy a jelentkezoknek el kell mondania,
hogy ez a varhato,maximalis jutalom. Ettol adodhatnak elteresek is.
Szeretnem nyomatekosan felhivni azonban minden egyes kepviselonek, es
kozottuk a Titkar Urnak is, a figyelmet arra a nem elhanyagolhato tenyre,
hogy a kozgyules azert hatarozta meg az osszeget, hogy a mindekori
programszervezok adott keretekkel dolgozhassanak es szamolhassanak.
Amennyiben barki ugy erzi, hogy megfelelobb modszert tud arra, hogy a
hallgatokat segitsegre osztonozze ezen kivul ( ugy, hogy minden egyes
rendezvenynel elhangzik az, hogy hogyan veszi maganak a jogot a szervezo,
hogy fix osszeget ajanljon fel az emebereknek),akkor kerem azt kozolje a
kozgyulessel es en elfogadom!
Amig ez nem tortenik meg,addig kerem, hogy nekem senki ne hozza fel azt,
foleg ilyen hangvetelu es stilusu emailben, hogy ne ajanljunk fel
nagyjabol veglegesnek mondott osszeget. Ha megis, hat akkor az illeto
feladata legyen a kovetkezo rendezvenyen a segito emberek kivalasztasa
illetve felkerese.

Az alabb olvashato level egyebirant sajnalatos modon valoban
minosithetetlen es nem epito (egyetertve Zolival) hanem egyenesen rombolo
es lehangolo.
Egyebkent pedig koszonom, hogy az aggalyaidat a tudomasomra hoztad,
azonban kerlek, legkozelebb a mellekelt stilustol tekints el, vagy nem
fogom figyelembe venni a leveledet.

Udvozlettel:

Ónodi Ferenc
szerveh