[Kepviselok] beszamolo

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2006. Feb. 20., H, 15:57:07 CET

A főszerkesztő beszámolója az előző közgyűlés óta eltelt időszakról

Tisztelt Közgyűlés!

A szorgalmi időszakban rendesen jelent meg a lap, minden fontosabb
eseményen jelen voltunk és tájékoztattuk a hallgatókat.
A téli vizsgaidőszakban a vártnál kisebb volt az érdeklődés az újságírás
iránt, ami érthető is a vizsgaidőszak természetéből fakadóan, kevesebb
cikk született, mint amit remélni mertem volna.
Eleddig két szám jelent meg, különösebb fennakadás nem volt.
Továbbra is a T-Mart nyomda készíti az újságot, tavalyi áron.
A vizsgaidőszakban Balás Márk, és Sági Orsolya segítségével összeütöttük
egy cikkíró tanfolyam tervét, és 27-én meg is tartjuk első szeánszunkat a
hatból. Remélhetőleg mind a saját, mind a más kari hallgatók ezáltal
valamivel jobb cikkírókká válnak.

Tisztelettel:

Vizeli András
Tétékás Nyúz főszerkesztő