[Kepviselok] Beszamolo

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 20., H, 17:18:41 CET

Tisztelt Közgyűlés!

November 22. óta sok minden történt az Önkormányzat háza táján. Amiben
titkári minőségemben részt vettem ez idő alatt:

 - Egy vagy két kivétellel minden választmányon részt vettem, az
emlékeztetőket szintén egy vagy két kivétellel a megadott határidőn belül
elkészítettem.
 - A kari tanácsüléseken részt vettem.
 - Kidolgoztam a költségvetési pénzek igényléséről és az elszámolás
rendjéről szóló szabályzatot
 - Összeállítottam a 2006. évi gólyatábori pályázatkiírást.

Amiben nem titkári minőségemben vettem/veszek részt:

 - Téli vezetőképző főszervező
 - Nyílt nap szervező
 - Részt veszek az eLakhatás 2006 projektben

Amit nem csináltam meg:

 - 2005. évi iktatás befejezése

Tisztelettel:

Palkó Tamás