[Kepviselok] matek szk. beszámoló

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 20., H, 22:11:18 CET

Kedves Képviselők!

Küldöm a beszámolómat az előző kgy. óta eltelt időszakról.

Sági Orsolya
Matek Sz. K.

Beszámoló a Matematika Szakterületi Koordinátor munkájáról (dec.-febr.)

Július óta folyamatosan tartottam a kapcsolatot a szacs tagjaival,
próbáltam újabb embereket bevonni a munkánkba, – ez szerencsére sikerült
is –, szerveztem a matekos érdekeltségekbe tartozó rendezvényeket
(gólyatábor, beiratkozás, bev. mat. felmérő, kézfogó, gólyaavató,
teaestek, bulik), igyekeztem a szacs tagjainak a nekik megfelelő munkát
megtalálni az önkormányzatban illetve a szakterületen, részt vettem minden
intézeti ülésen és ezekről (a többi delegálttal együtt) készítettünk
beszámolókat, a Bakos Tibor Matematikai Gyűjtemény gazdájával, Holló-Szabó
Ferenccel is sokat beszélgettem, nagyszabású tervein felül a teaestről,
nyílt napról, SZÉ-ról, az ő emberei segítettek nekünk ez utóbbi
rendezvények lebonyolításában is, folyamatosan tartottam a kapcsolatot a
Nyúz szerkesztőségével, rendezvényeinket ott is és plakátokon is sokat
hirdettük, felügyeltem a levlistákat. Lehetőség szerint igyekeztem részt
venni a választmányokon, KÖB-üléseken és minden olyan helyen, ahova
meghívtak.

Decemberben és januárban legfontosabb dolgom volt a levelezőlistákon a
hallgatók tájékoztatása, illetve az elsős tárgyból bukott hallgatók
helyzetének tisztázása az intézetben.
Ezen kívül januárban részt vettem a nyílt nap szervezésében, tartottam a
kapcsolatot az intézettel az új szmsz ügyében és az átalakulások kapcsán.
Február hatodikán megtartottam a félév első szacs ülését, ahol
megbeszéltük a következő időszak terveit (bulik, teaestek, Csodák Palotája
látogatás, maszat stb.).
Február 21-én tartom a következő ülést, ahol a szakterület képviselői
névsorában beállt változások miatti személyi kérdésekről is lesz szó.

Kérem a közgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Sági Orsolya
Matematika Szakterületi Koordinátor
Name: besz_mat_szacsko.rtf
Type: text/richtext