[Kepviselok] Választmányi anyagok 2006. február 21.

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 21., K, 00:23:21 CET

Ki lesznek nyomtatva, illetve a 6. napirendi pontra beérkező további
vélemények is.

1. Lágymányosi Bál tájékoztató
------------------------
2. Féléves munkatervek megbeszélése
**
Szociális elnökhelyettes
Jelenleg is folyik a szociális támogatás átvétele. A február 25-26-i
hétvégén lesz a beérkezett pályázatok elbírálása, melybol 28-án este
várható az elozetes eredmény, majd a végleges március 7-én. Ekkor, ha
minden jól megy, el is küldöm utalásra a megítélt összegeket.
Hasonlóképpen tervezem a rendszeres ösztöndíjak intézését is.
A végleges eredmények megszületéséig minimum két ülést tervezek, ezek
után minden hónap végén egyet (várhatóan csütörtök du.) a rendkívüli
szoctám és az egyszeri pályázatok elbírálására.
Terveim szerint április végén kerül kiírásra a tavaszi terepgyakorlati
ösztöndíj a 2006 május 1-ig tartott terepgyakorlatokra. Május végén
kerül sor a diplomaköttetési támogatások intézésére.
**
Föld- és Környezettudományi Szakterület
A tavaszi félévben kevesebb szacs közeli program van (nincs Nyílt Nap,
Educatio), így én úgy érzem, hogy kevesebb szacs gyulést fogok
összehívni, mint elozo félévben. Ha tényleg lesz valami fontos, akkor
ugyis összehívom.
Természetesen a fogadóórámat megtartom majd, ami eloreláthatólag
keddenként lesz a Déli Haliban.
Tervben van a gólyatábor beforepartyja, konkrétan nem tudok még semmit
sem mondani, hiszen ez függ attól is, hogy kik szervezik idén a gólyatábort.
A szakos levlistákat rendszeresen fogom nézni és értesíteni a
hallgatókat az aktuális dolgokról.
Ebben a félévben nekem is valamivel több idom lesz, így végre
elkészülhet a földtudós honlap.
Ezentúl is próbálom majd a delegáltakat ösztönözni, hogy amit
elvállaltak, azt teljesítsék.
Természetesen fontosnak tartom az utánpótlás kérdését, erre is nagyobb
hangsúlyt fektetek majd!
Beszámolómat a holnapi nap folyamán fogom küldeni!
**
Külügyi biztos
- az ERASMUS koordinátorokkal való folyamatos kapcsolattartás
- ERASMUS nyílt nap szervezése, lebonyolítása (március 1.)
- Holland egyetemrol eloadás meghívott vendéggel (március 6.)
- az ösztöndíjak alapos tanulmányozása, hirdetése
- faliújság karbantartása
- Nyúzban írni a lehetoségekrol, pályázatokról
- külügyi honlap karbantartása Tibi segítségével
- EHKB rendszeres üléseire járás
- kapcsolatok kiépítése más egyetemi külügyesekkel
- kapcsolatok ápolása
- külföldi hallgatók mentorálása
- ösztöndíjban részesülo hallgatókkal való kapcsolattartás
- utód keresés
- heti fogadóóra megtartása (kivéve márc. 8-át)
**
Kollégiumi biztos
Folyamatos: emailek, és egyéb fórumon érkezo~ kérdések megválaszolása,
KÖSZ, és kolléigumi diákbizottsági üléseken való részvétel,
kapcsolattartás a Kollégiumi DB elnökökkel.
Fogadóórámat ebben a félévben hétfonként, 9.45-11.45-ig tartom a Déli
Haliban.
Február, március: - készítettem egy javaslatot az EKIF-es
jogosultságokkal és fejlesztésekkel kapcsolatban
- hallgatók tájékoztatása az üres helyekrol, valamint a jelentkezésrol -
felvételi elo~készítése (hirdetés, pontrendszer, egyéb felmerülo problémák)
- KÖSZ -> KHÖK átalakulás (SZMSZ tervezet véleményezése, lesz-e KHÖK, stb.)
Április, május: - felvételi lebonyolítása (hirdetés, pontozás, felvételi
ülés) - Amennyiben az EHÖK KGY megszavazza a KHÖK-öt, akkor a KHÖK
megalakulása is ekkor lesz.
**
Titkár
Iktatás (végre megcsinálom)
Emlékeztetok folyamatos elkészítése
Képviselok és hallgatók folyamatos tájékoztatása
**
Fizika szakterület
A Fizika Szakterületi Csoport a következo~ félévben az alábbiakat
tervezi - természetesen a Mafihe ELTE Helyi Bizottságával együttmu^ködve.
- fizikus-csillagász buli(k)
- KFKI látogatás
- atomero~mu^ látogatás (Paks)
- gólyatábor szervezés
Ezen kívül egyéb szokásos feladataim közt kiemelten fontosnak tartom az
utánpótlás keresést és nevelést. A honlap a Mafihe EHB gondozásában van,
melynek elnökségében már nem vagyok benne, de mivel úgy látom, nem
frissül, kénytelen leszek lépéseket tenni.
**
Foszerkeszto
Minden héten megjelentetni a Nyúzt (ki hitte volna?), ezen kívül
szervezzük a cikkíró tanfolyamot.
**
Kémia szakterület
Ütemterv a Kémia Szakterület munkájához a 2005./2006.-os tanév tavaszi
félévére

Programok:
- febr.15. : Vizsgatemeto és felezobuli
- ápr. 27. : Közös buli a matek szaccsal

Saját feladatok:
- levlisták felügyelete, szakos információk eljuttatása a hallgatóknak
- kémia szacsos levlista bovítése
- utánpótlásképzés
- delegáltak beszámoltatása a munkájukról
- szacs ülés összehívása kb.4 hetente (programszervezés elott surubben)

A szakterületi csoport feladatai
- honlap létrehozása
- a Kémia Intézeti Tanácson való részvétel elégséges részvétel (a
lehetséges létszámot kihasználva)

Korrepetálás:
- folytatódik a munka a KOMISZ keretein belül, új tanárok bevonásával
---------
3. Közgyulés napirendjének megbeszélése
Napirend
1. Tisztségviselök beszámolója
2. Alapítvány Alapító okiratmódosítás
3. Személyi kérdések
4. Költségvetés tervezet 2006
5. Egyebek
--------------------------------------
4. Közös IK-TTK HÖK elnökségi

errol lenne szo (Elchynek tegnap roviden felvetettem, Gabinak csak most,
cserebe reszletesen is kifejtem):

**
Tisztelt Elnökségi és Választmányi Tagok!
Összehívom az IK HÖK Elnökség és a TTK HÖK Választmány összevont ülését
2006. február 2X-én 18:00 órai kezedettel a lágymányosi Északi Tömb
0.XX-es termébe.

A napirendi pontok a következok:
1. EHÖK SzMSz tervezet (eloterjeszto: X elnök)
2. ETVSz változások (eloterjeszto X tanulmányis)
3. Nyelvi képzés helyzete (eloterjeszto X)
4. Karrier központ (eloterjeszto X)

Kimetésedet kérem idejében jelezd az illetékes kari titkárnál!
Üdvözlettel:
    XXX
**

ami a lenyeget illeti, igy talan kicsit kozelitjuk a ket donteshozo
testuletet, ugyhogy kicsit jobban ralatunk a dontesi folyamatokra, hogy
ez ne merulhessen fel, javitja a kommunikaciot stb.
kozjatek: en ugy latom, hogy a szemelyekre alapozott CA adott esetben
olyan gyorsan borulhat, mint a pinty (es ebben mind a 2en hibasak
vagytok a jelenlegi helyzetben), ezert a szervezeti megoldasokban kell
elorelepni, amelyek tulmutatnak a szemelyeken.
ugyrendi kerdesek: nem kell ezt tul vacilalni, sztem nem lesz problema,
betartjuk a jozan paraszti esz szerint. a valasztmanyi tagok es az
elnoksegi tagok kozosen szavazzanak, ez 9+7 fo, nem tukrozi a hallgatoi
aranyt, de nem is paritasos, hanem valahol kozepen, szoval pont jo,
annyi csak, hogyha az egyik hok egyontetuen elutasit valmit, az legyen
veto, hogy ne lehessen semmit lenyomni. hatarozatkepesseg karonkent
legyen meg az 50% (4 illetve 5 fo). Ellenorzo a ket EB kozosen, titkar
egyik vagy masik (Yeti sztem tokeletesen alkalmas). ules levezetoje:
lehetoleg ne valamelyik elnok, inkabb Balazs vagy en, igy a vitaban is
reszt tudtok venni, meg nem is lesz reszrehajlos a dolog (azt hiszem
mind Balazs mind en erre megfeleloek vagyunk). ha meg tudjuk teremteni a
bizalmat (ezt nem erzem problemanak), akkor nem varhato zuzas e teren.
ja, Simon+Petike meghivva 'megfigyelo' statuszban.
temak: en 4et vetettem fel, amely egyreszrol a hallgatoinkat egyontetuen
erinti, masreszrol a CA szerint is egyuttmukodunk ezekben a kerdesekben
- miert ne beszelnenk meg egyutt, hallva egymsa velemenyet? raadasul
lehet roluk vitazni, aztan valami altalanos hatarozatot elfogadni (errol
azert Ti ketten legalabb 1x beszelgessetek, hogy kb mit akartok elerni),
a vita legyen, ne vitatkozas! lehet mas is, lehet kevesebb, de ennyi
sztem egy 2-3 oras ulesre pont eleg (talan sok is). az eloterjesztoket
ugy kell megvalasztani, hogy egy 5 percet tudjanak a temarol beszelni,
ismerjek a reszleteket, es legyen egy elkepzelesuk a celrol, ahova el
akar jutni az egesz. ja, es nem feltetlenul kell hatarozati javaslatot
adni/hozni, eleg ha beszelunk rola.... kozosen.
idopont: vagy hetfo vagy kedd a valasztmany es elnoksegi _helyett_ es
nem mellett! akinek a napja, annak az emberei biztosabban eljonnek, ezt
kell vegiggondolnotok (tehat nem lenne jo, ha kudarcbafulladna, egy
gyors korkerdest megerne, hogy egy extra keddet/hetfot be tudnak e
vallalni a delikvensek, igy a masik nap nem kell bejonniuk
termeszetesen). ha jovo het elejen le tudjuk targyalni, akkor utana
heten jo is lehet az idopont (20 vagy 21), ugyhogy kedd ejfelig
dontestek el, hogy megeri-e vele foglalkozni, es mikor legyen. ebben en
nem tudok segiteni.
haszon(?):
ha valamennyire mukodokepes lesz ez az ules (akar csak a minimalis
parbeszed javulassal), akkor pl csinalhatjuk felevente 2 alkalommal (ha
van tema persze). ha mukodik legalabb 2x, akkor majd lehet formalizalni
is (pl ugyrend, CA stb)
osszesegeben szerintem be tudunk aldozni egy heti ulest, erre a celra,
foleg ha nemcsak kommunikacioban van haszna, hanem erdemi dontesben (ez
meg csak rajtunk mulik).
szerintem ennek lenne ertelme a kapcsolat apolasa/fejlesztese
szempontjabol, de legalabbis egy probat meger, kerlek gondoljatok ra
igy. persze ha nem lattok benne raciot, akkor ne csinaljuk, de az
biztos, hogy jeleneleg a ket hok emberekre alapozott kommunikacioja nem
teljesen mukodik, ezert a szervezetben kell eloreplepnunk.
-----------------
5. Újságíró tanfolyam

ELOTERJESZTÉS AZ ELTE TTK HÖK VÁLASZTMÁNYÁNAK
A TÉTÉKÁS NYÚZ -- ELTE ONLINE CIKKÍRÓ TANFOLYMÁRÓL

A Tétékás Nyúz az utóbbi években mutatott tartalmi fejlodését a
szerkesztoség folyamatosan és dinamikusan fejlodo személyi állománya
egyre nehezebben tudja követni. Az újonnan belépo szerkesztoségi
tagoknak egyre nagyobb problémát jelent a megfelelo színvonalú cikkek
megírása. Ezért szükségesnek tunik az alapveto ismeretek szervezett
formában történo átadása -- így egyrészt intenzívebben lehetne ezeket a
készségeket megszerezni, másrészt a cikkírók felé megfogalmazott
elvárások is egyértelmubbek lehetnek.
Elsosorban ezen okok miatt látná fontosnak a Tétékás Nyúz egy ilyen
tanfolyam elindulását. Az elozetes egyeztetések lényegében le is
zárultak, elkészült a tanfolyam tematikája, illetve a résztvevoknek
szánt elozetes anyagok; ezek már olvashatóak is a
http://nyuz.elte.hu/tanfolyam címen.
Tekintettel arra, hogy már régóta cél, hogy az ELTE-s lapok között
meginduljon a szakmai párbeszéd, ezért célszerunek látszik, hogy a
tanfolyam külsos résztvevok számára is nyitott legyen. Így egyrészt
lehetoség lenne arra, hogy a Tétékás Nyúz és a többi lap szerkesztosége
egy kicsit közelebb kerüljön egymáshoz; másrészt pedig jó esetben akár
új szerkesztoségi tagokat is lehetne szerezni.
A tanfolyamot Vizeli András, a Tétékás Nyúz foszerkesztoje, Sági Orsolya
rovatvezeto, illetve Balás Márk, az ELTE Online vezeto újságírója
tartaná; így a tanfolyam az ELTE Online és a Tétékás Nyúz közös
rendezvényeként valósulna meg.
Mind a rendezvény presztízsének növeléséhez, mind az esetleges, késobb
felmerülo szervezési problémák áthidalásához nagy segíséget jelentene,
ha a TTK HÖK elismerné a rendezvényt a sajátjának. Ehhez kérjük a
Választmány támogatását.

Balás Márk, Sági Orsolya, Vizeli András
szervezok
--------------------
6.

A TTK Hallgatói Önkormányzat felelos tagjaiként a következo levéllel
fordulunk képviselotársainkhoz.

Az önkormányzat jelenlegi helyzete és munkája több pontban is kívánnivalót
hagy maga után. Egyes tisztségviselok munkája és ahhoz való hozzáállása
veszélyezteti a hallgatói önkormányzatunk alapveto feladatainak ellátását,
így a hallgatók hatékony érdekképviseletét is. A már kialakult helyzeten,
és munkamorálon szeretnénk változtatni, ezért az önkormányzat elnökétol a
következo kérdéseinkre várjuk a választ a holnapi választmányon.

-	Hogyan lehet, hogy egy hónapja ellátatlan a tanulmányi elnökhelyettesi
poszt, és ezen a területen miért nem változtattunk eddig?

-	Elégedett-e a szociális elnökhelyettes munkájának minoségével és az ezen
a területen felmerülo problémákra milyen megoldási lehetoségeket lát?
Hogyan küszöbölné ki az állandóan visszatéro gondokat?

-	Milyennek érzi a HÖK érdekérvényesíto-képességét, intézményi tanácsi
szinten? Hogyan képzeli az elfogadottságon és megítélésen való javítás
lépéseit, amennyiben szükségét ezeknek érzi?

-	Hogyan állhatott elo az a sajnálatos helyzet, hogy a kari hallgatói
önkormányzatok között a szakmai alapokon nyugvó kapcsolatokat politikai
csatározások váltották fel; ha vannak még egyáltalán akár ilyen szintu
kapcsolatok?

-	A vezetoképzo szervezésében és lebonyolításában megmutatkozó súlyos
problémák felszínre kerülése jóval távolabbra mutat, mint pillanatnyi
koordinációs zavar. Hogyan ítéli meg az elnöki szerepkörébol fakadó
feladatai ellátását és saját felelosségét a kialakult helyzet kapcsán?

Bízunk abban, hogy e kérdések megvitatása után szemléletváltás következik
be a hallgatói önkormányzat feladatainak ellátásában és ezáltal jobb
minoségu munkát tudunk végezni. Reméljük, ez pozitív irányba befolyásolja
a többi önkormányzattal és a karral való kapcsolatainkat.

Üdvözlettel:

Fazekas Tímea, Sági Orsolya, Ónodi Ferenc
*********************************
Reagálások (beérkezés idorendjében):

Szilágyi Zoltán:
 > -    Elégedett-e a szociális elnökhelyettes munkájának min?ségével és
az ezen
 > a területen felmerül? problémákra milyen megoldási lehet?ségeket lát?
 > Hogyan küszöbölné ki az állandóan visszatér? gondokat?

A temakor tovabbi kifejtese:
  Mi a teendo, ha egy tisztsegviselo nem latja el feladatat, akar nem is
elerheto es nem mond, vagy mondatjak le? Milyen szankcionalo eszkozok
vannak, mikkel lehet elni idoben! Tovabba: Miert nincsen megbizva
helyettesito szemely, ha az illeto nem er ra? - SzmSz modositasra
meggondolas: ha a tisztsegviselo 7 napon keresztul tavol marad az
egyetemtol koteles helyettes kinevezni sajat maga helyett.
  Tanulmanyzihoz: Ha tudjuk, hogy lefog valszeg mondani, fel kellett
volan kerni legalabb hogy helyettes nevezzunk ki Kati helyett, amig nem
ad vegleges valaszt.
  Szoceh: - es meggondolando jovore- tanulmanyi okok miat tis lehessen
ideiglenes atadni a vezeto szerepet foleg vizsgaidoszakra gondolok.

 > -    Milyennek érzi a HÖK érdekérvényesít?-képességét, intézményi tanácsi
 > szinten? Hogyan képzeli az elfogadottságon és megítélésen való javítás
 > lépéseit, amennyiben szükségét ezeknek érzi?

  Matematika Intezeti tanacs szinten jo kapcsolat, kemian nagyon rossz
masrol enm tdok nyilatkozni

> [...]
 > önkormányzatok között a szakmai alapokon nyugvó kapcsolatokat politikai
 > csatározások váltották fel; ha vannak még egyáltalán akár ilyen szint?

  a kerdes megforditanam: Miert veri szet a szakmai munka altal
meghozott kapcsolatokat a karok kozotti politika? Illetve hogy mindenhol
-e megfelelo emberek ulnek-e a megfelelo posztokon?

 > -    A vezet?képz? szervezésében és lebonyolításában megmutatkozó súlyos
 > problémák felszínre kerülése jóval távolabbra mutat, mint pillanatnyi
 > koordinációs zavar. Hogyan ítéli meg az elnöki szerepköréb?l fakadó
 > feladatai ellátását és saját felel?sségét a kialakult helyzet kapcsán?

  Elozo kerdesre visszamutatas: Szakmai munka kell, nem politika es neha
az elnokoknek ezt be kell latni. es a felelosseget mindenkinek vallalnia
kell, nem csak egy szemelynek karnak.
*********************
ELTE TTK HÖK Titkár:

Ugyan nem nekem szegezodtek a kérdések, de természetesen véleményem van
a dologról.

 > -    Hogyan lehet, hogy egy hónapja ellátatlan a tanulmányi
elnökhelyettesi
 > poszt, és ezen a területen miért nem változtattunk eddig?

Ma érkezett meg a képviselolistára a lemondó email, hivatalosan tehát
mostantól nincsen tanulmányi elnökhelyettes. Az elmúlt egy hónapban Papp
Gabriella válaszolta meg a tanulmányi elnökhelyetteshez érkezett
leveleket, így a poszt lényegében nem volt ellátatlan. Ti is tudjátok,
hogy elnökhelyettes választásához közgyulés kell, amelyet
vizsgaidoszakban nagyon nehéz határozatképesen összehívni.
A kérdéssel egyébként mondjuk egy hónapja kellett volna vele foglalkozni.

> [...]
 > a területen felmerülo problémákra milyen megoldási lehetoségeket lát?
 > Hogyan küszöbölné ki az állandóan visszatéro gondokat?

Problémák minden téren vannak. Szerintem most a szociális
elnökhelyettessel nincsenek nagyobb problémák, mint általában.

 > -    Milyennek érzi a HÖK érdekérvényesíto-képességét, intézményi tanácsi
 > szinten? Hogyan képzeli az elfogadottságon és megítélésen való javítás
 > lépéseit, amennyiben szükségét ezeknek érzi?

Amíg a delegált emberek nem járnak el rendszeresen a tanácsokra, és az
önkormányzat nem tud az ott folyó munkáról, addig ne várjunk semmit az
intézeti tanácsoktól.

> [...]
 > önkormányzatok között a szakmai alapokon nyugvó kapcsolatokat politikai
 > csatározások váltották fel; ha vannak még egyáltalán akár ilyen szintu

Szerintem ez alapvetoen az EHÖK-nek köszönheto. Az elnökválasztás körül
kialakult egy politikai helyzet, amely átragadt a napi kapcsolatokra is.
Ennek köszönhetoen romlott meg a viszony. Ettol eltekintve bizton
állíthatom, hogy az önkormányzatok között vannak nem politikai kapcsolatok.

> [...]
 > koordinációs zavar. Hogyan ítéli meg az elnöki szerepkörébol fakadó
 > feladatai ellátását és saját felelosségét a kialakult helyzet kapcsán?

A vezetoképzo szervezésében nem hiszem, hogy súlyos problémák voltak.
Egyszeruen nem volt ido megszervezni olyanra, amilyenre. Nem volt ido
normálisan egyeztetni a két önkormányzat között.
És ne felejtsük el, hogy ebben a hallgatói önkormányzatban mindenki
másodlagosan van itt. Elsosorban hallgatók vagyunk, és csak másodsorban
képviselok és tisztségviselok. Ezt mindenkinek meg kell értenie.

> [...]
 > minoségu munkát tudunk végezni. Reméljük, ez pozitív irányba befolyásolja
 > a többi önkormányzattal és a karral való kapcsolatainkat.

Az ezzel kapcsolatos magánvéleményemet saját címemrol küldöm majd el.
************************************
Palkó Tamás:
A magánvéleményem következik.

A stílusért elore is elnézést kérek, nem fogom véka alá rejteni az ezzel
kapcsolatos érzéseimet.

A levélben említett problémák közül jópár nem mostani probléma, hanem
egy jó ideje fennáll, és akiket érint a probléma, azok tudnak róla.
Most, hogy megírtátok a levelet a képviselolistára, mindenki(?) tud
róla, mégsem hiszem, hogy a problémák ezzel meg is fognak oldódni.
Nem hiszem, hogy a kérdéseket csak Gabinak kellene címezni, mindenki
ugyanolyan sáros abban, hogy ezek megtörténtek.
Itt van pl. a szociális elnökhelyettes problémaköre. Tavaly igencsak sok
probléma volt Tamással, mindenkiben megfordulhatott az, hogy mi van
akkor, ha idén - újraválasztása esetén - újra elofordulnak a problémák.
És csak most ébredünk rá, hogy esetleg rossz döntést hoztunk? Én nem
gondolom azt, hogy ez egy rossz döntés volt. A döntést a közgyulés hozta
meg, ezt egyes emberek nem hiszem, hogy kétségbe vonhatják, bármilyen
rossz is. Ott volt pl. anno a Nyúz. Egyik pillanatról a másikra döntött
úgy a közgyulés, hogy a foszerkeszto döntési jogkörébe utal 2,1 millió
forintot. Mégse volt olyan rossz döntés, mint azt akkor gondoltuk.
Aztán itt a vezetoképzo. Én szívtam végig az egészet, mert senki más nem
vette a fáradságot, hogy megkérdezze: hogy állunk vele. Mert mindenki
vizsgázott, ott volt a Nyílt Nap, és így tovább. Aztán nem volt ott sem
senki, aki kezébe vette volna az irányítást. Persze én sem szóltam
senkinek, azt hittem, hogy boldogulok a problémával.
Itt van a taneh-es probléma. Sejtettük, hogy ez lesz egy ido után. Mégse
javasolta senki sem, hogy a problémát azon nyomban meg kellene oldani.
Aztán rákérdeztem Gabinál, hogy mi van, és akkor elkezdtem átküldeni
neki a taneh leveleit. Ennyi volt a probléma megoldása. A feladatot
ellátta más. Persze nem biztos, hogy Gabinak kellett volna, de szerintem
megoldottuk.
Intézményi Tanácsok: Tudjuk jól, hogy egyes intézményi tanácsokban
milyen a hallgatók megítélése. Ezen hozzáértéssel nagyon nagy
változásokat lehetne elérni. Csak ehhez nagyon sok munka kellene, és
amíg az emberek arra nem veszik a fáradságot, hogy egyáltalán eljárjanak
az ülésekre, addig nem is fogunk tudni hozzáértésben fejlodni. Ugyanis,
ha egyszer sikerülne komoly érveket felhozni egyes dolgok mellett, akkor
egyszeruen nem lehetne semmibe venni a hallgatók szavát. És igenis, ha
kell, akkor szerezzünk 1/3-nyi embert, és tárgyaljunk erobol - ha más
már nem megy.
HÖK-ök kapcsolata: Ti is jól tudjátok, miért alakult ez ki. Ismeritek
Gabi álláspontját is. Akkor meg minek kérdezitek? Nekem egyébként olyan
sok rossz tapasztalatom nincs az IK-val. Erre jó példa a mostani Jeges
Est. Itt igazán meg lehetett volna oldani, hogy a két HÖK színe-java
felvonuljon a VIP teremben, mégsem történt meg. Az IK-sok ott voltak, a
TTK-sok nem. Mert ha nem is akarunk kapcsolatot teremteni, akkor mondjuk
ki, ha meg igen, akkor meg tegyünk érte. Nem hiszem el, hogy mindenki
baromira elfoglalt volt csütörtök este, nem tudott volna egy órát
kijönni. Én le tudok ülni Elchyvel és az IK-ban bárkivel tisztán szakmai
dolgokról beszélni, és szoktam is ilyet csinálni.

És végezetül, az egészrol: miért kell a belso feszültséget kelteni egy
ilyen levéllel? Tudjuk, ismerjük a problémákat, de ettol még nem lesz új
taneh, Tamás nem hiszem, hogy máshogy fogja csinálni az utalásokat, nem
lesz jobb a kapcsolatunk az IK-val, nem lesz jobb a vezetoképzo, és így
tovább.

Várom a ti megoldási javaslataitokat a problémákra, mert szerintem így
lenne korrekt.

Még egyszer elnézést a hangnemért.

Palkó Tamás

Ui.: és most tényleg ki akartam törölni a levelet, de azért sem.
--------------------
7. Nagyeszközhasználat

Szilágyi Zoltán:
Szeretnem elkerni a TTK HOK laptopjat, illetve projektorat februar 27en
hetfon 15 oratol, este 20 oraig.
A keszulekek a focibajnoksag megbeszelesenek ill. eligazitasahoz
kellenenek, az eloadas utan a TTK HOk irodaba visszahoznam
---------------------------
8. Plakátcsoport

Javaslom egy plakatcsoport letrehozasat. Ok jelenleg TTK reszerol
senkisem figyel a plakatokra hogy hol ki mennyit hova plakatol, es az IK
reszerol letrehozott plakatkommando sem uzemel ahogy tole elvarhatnank.
  A csoport letrehozasa mellett "ujra lehet osztani" a plakatolasi
helyeket, es lehetne vegre normalis:
  sportos, kulugyis, szoctamos, alberletes, szacsos faijusagok is.
  Ezeknek a megtoltese az adott szakterulet feladata lenne.

  A csoport feladata, a jelenlegi anarchisztikus allapotok felszamolasa:
  - rendszeres ellenorzes a plakatolasi helyeken - hetente legalabb 2*
  - az irodak altal osszegyujtott es kiplakatolasra szant anyagok
kihelyezese
  - illetve hatso teruletkent uj emberek bevonasa a hallgatoi eletbe
  Utemterv:
  Emberek toborzasa, folyamatosan, elso korben Februar 27-ig
  "Nagy feher" akcio: MArcius 6-re minden plakatolasi hely totalis
megtisztitasa lecsupaszitasa, az uj teruletek felosztasa az ennek valo
plakat kihelyezese.  - Termeszetesen a HOk-hez nagyon szorosan kotheto
faliujsagok mint szoctam nem kerulne leszedesre
  Marcius vegeig egy hirdetesi etikai kodex kidolgozasa

  Egyutt mukodes az IK HOK-kel az elejetol fogva, hogy az o emberei is
csatlakozzannak hozzank, es egysegesek legyenek a szabalyok.
9. Egyebek