[Kepviselok] Beszamolo

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 21., K, 14:41:38 CET

Tisztelt Valasztmany!

Az elozo felevben vegzett munkam, ugy erzem, minden eddiginel jobban
atlathato volt. Torekedtem arra, hogy a kepviselok lassak, milyen
folyamatok kellenek ahhoz, hogy egy rendezveny letrejohessen.
Minden altalam szervezett programrol reszletes tajekoztatot kaptatok,
ezeket nem kivanom most ide beszurni, utanakeresheto, ha mashol nem, hat
az iktatasban.
Igyekeztem a hallgatoi onkormanyzatok kozotti munkaban is reszt venni,
tobb-kevesebb sikerrel. Akinek kerdese van a munkammal kapcsolatban,kerem
ne habozzon, tegye fel nyugodtan.

udvozlettel:

Onodi Ferenc
szerveh