[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 20., H, 17:23:13 CET

Tisztelt Képviselõk!

Kollégiumi biztos beszámolója december-február:

A hallgatók kérdéseit (email, msn, személyes megkeresés) megválaszoltam,
segítettem a problémáik megoldásában.
Jelen voltam az összes KÖSZ ülésen, KCSSK KDB ülésen.
Részt vettem a Kollégiumi, valamint a TTK-IK HÖK vezetõképzõn.
A szorgalmi idõszakban megtartottam fogadóóráimat; a Nyúzban és a honlapon
tájékoztattam a hallgatókat a szabad helyekrõl.
A február 14-i KÖSZ ülésre készítettem egy javaslatot az EKIF-es
jogosultságokról és fejlesztési ötletekrõl.
A nyílt napon a HÖK standon vártam az érdeklõdõk kérdéseit.

A Közgyûlésen KÖSZ ülés miatt nem tudok megjelenni, így kérem, hogy akinek
bármilyen kérdése van a beszámolómmal kapcsolatban, tegye fel még az ülés
elõtt személyesen, vagy emailben.
(Ezúton kérem kimentésemet a Közgyûlésrõl.)

 		Csupor Mariann
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos